۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۴۴
کد خبر: 84887844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات انتخاب آثار داستانی جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

تهران- ایرنا- هیات انتخاب آثار داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اعضای هیات انتخاب آثار داستانی این رویداد به شرح زیر و به ترتیب حروف الفبا معرفی شدند. 

اسما ابراهیم‌زادگان، امیرمهدی پوروزیری، امیرعباس ربیعی، محمدرضا عرب، جواد میرزاآقازاده، رضا نجاتی  و داریوش یاری سینماگرانی هستند که به عنوان اعضای هیات انتخاب آثار داستانی، سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را همراهی می‌کنند.

اسما ابراهیم زادگان
اسما ابراهیم‌زادگان پیش از این نویسندگی و کارگردانی نمایش «در کمپ» در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های کوتاه «حفره مشترک» و «منطقه» را برعهده داشته است. این هنرمند همچنین برای فیلم «حفره مشترک» برنده جایزه بهترین فیلم، فیلم‌برداری و فیلم‌نامه اقتباسی از سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، بهترین فیلم از نگاه هنروتجربه سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران، بهترین فیلم، بهترین فیلم‌برداری از پنجاه‌وچهارمین جشنواره منطقه‌ای و برنده بهترین فیلم‌نامه اقتباسی از هفتمین دوره جوایز آکادمی ایسفا و… شده است. 
 
امیرمهدی پوروزیری
امیرمهدی پوروزیری تاکنون کارگردانی «افغانستان پس از اشغال» و فیلم‌های «بازگشت» و «خاطرات»، سریال‌های «مینو» و «در محاصره»، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجموعه مستند داستانی «بهشت منتظر می‌ماند»، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجموعه مستند «مهاجران»، تهیه‌کنندگی سریال‌هایی چون «شرم»، «گره»، مجموعه مستند «از بلوچستان» را برعهده داشته است.

امیرعباس ربیعی
امیرعباس ربیعی نویسنده و کارگردان فیلم‌های کوتاه «میتینگ»، «ولد»، «ماه در خانه» و «بعد از ظهر» است. وی برگزیده جشنواره‌های مقاومت، نهال، رویش، حسنات، عمار، دانشگاه صداوسیما، اشراق، سینماتوگرافیک ایتالیا، آنلاین بنگلادش و ... بوده و نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «لباس شخصی» را برعهده داشته است.

محمدرضا عرب
وی تاکنون سه فیلم سینمایی، ۹  مجموعه مستند ، ۷ فیلم مستند و کوتاه داستانی را تهیه و کارگردانی کرده است و سابقه ۷۰ حضور بین‌المللی و ۸۰ حضور ملی و کسب بیش از ۳۲ جایزه معتبر ملی و بین‌المللی، ۳۰ عضویت هیات‌های انتخاب و داوری جشنواره‌های ملی و بین‌المللی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. «آخرین ملکه زمین» و «ندارها» عناوین فیلم‌های سینمایی است که او کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی فیلم «پری دریایی» را نیز پیش از این برعهده داشته است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha