دبیر ستاد امر به معروف کردستان بر حمایت از خانواده "شلیر رسولی" در روند پرونده قضایی تاکید کرد

سنندج- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خطاب به خانواده مرحوم "شلیر رسولی" گفت: این ستاد به عنوان وظیفه قانونی و شرعی خود در مسیر قضایی و کمک در پیشبرد پرونده به عنوان حامی و همراه شما خواهد بود تا آن فردی که چنین جنایتی را مرتکب شده به اشد مجازات برسد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، محمود الله‌مرادی پنجشنبه شب در دیدار با خانواده مرحوم «شلیر رسولی» در مریوان اظهار داشت: خبر تاسف بار چگونگی درگذشت خانم شیلر رسولی از طرفی مایه سرافرازی برای مردم کردستان است که همیشه بانوان این مرز و بوم نشانه های از عفت و پاکدامنی و شجاعت برای جامعه اسلامی هستند و از طرف دیگر مایه تاسف بود برای انسانهایی که از نظر مقام و منزلت انسانی آنقدر پست، رذل و فاسد هستند.

وی به حمایت علنی این ستاد در بیانیه خود از بانوی عفیف و شجاع مریوانی اشاره کرد و افزود: ماهیت اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حمایت از معروفات و جلوگیری از نشر منکرات در سطح جامعه است، لذا در این راستا از خانواده «شیلر رسولی» حمایت کامل می‌کند و تا آخرین لحظه همراه خانواده وی خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: مرحومه شلیر رسولی با اقدام شجاعانه خود در واقع نمونه ای برای تمام زنان و حتی برای تمام انسانهای آزاده و افرادی است که برای حفظ ناموس و حیثیت خود اهمیت قائل هستند.

الله مرادی ادامه داد: این بانوی شجاع کردستانی الگویی برای مدعیان غربی است که همواره زنان را به چشم صرفاً یک کالا نگاه و جامعه زنان را به فرهنگ برهنگی تشویق می کنند تا مسیر فساد، فحشا و منکرات در جامعه رشد پیدا کند.

وی به جایگاه والا و ارزشمند زنان در اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «از دامن زن مرد به معراج می رود»، لذا این شانیت به جهت مقام و رتبه ای است که خود این بانوان در جهت بدست آوردن آن، کوشیده اند.

شلیر رسولی" بانوی ۳۶ ساله ساکن شهر مریوان بود که هفته گذشته برای ممانعت از تعرض یک فرد، خود را از پنجره ساختمانی به بیرون پرت کرد و بعد از چند روز بستری در بیمارستانی، پنجشنبه گذشته جان باخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha