۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84894206
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شمس آذر قزوین استعفا داد

۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۰۲
کد خبر: 84894206
سرمربی شمس آذر قزوین استعفا داد

قزوین – ایرنا - سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر قزوین روز چهارشنبه با انتشار پستی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، استعفای خود را از ادامه همکاری با نماینده استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شمس آذر قزوین شامگاه گذشته مقابل شهرداری همدان با هدایت سعید دقیقی به برد ۲ بر یک دست یافت و به صدرنشینی خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور تداوم بخشید.

این سرمربی بعد از پایان این دیدار در نشست خبری حضور یافت و کسب این نتیجه را مرهون همکاری مدیریت باشگاه، حمایت مدیریت ارشد استان، هیات فوتبال، پیشکسوتان و هواداران و تلاش بازیکنان دانست و از آنها قدردانی کرد.

دقیقی در این نشست همچنین خواهان حمایت بیشتر رسانه ها از تیم شمس آذر شد درحالیکه از استعفای خود هیچ صحبتی به میان نیاورد.

حال چندین ساعت بعد از این برد شیرین سه امتیازی، با انتشار پستی در فضای مجازی از استعفای خود خبر داد که قطعا شوکی به فوتبال استان و نماینده قزوین در لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد بود.

تاکنون مدیریت شمس آذر، موضع رسمی خود را در قبال استعفای دقیقی اعلام نکرده است.

دقیقی از سال گذشته هدایت نماینده فوتبال قزوین در لیگ دسته اول کشور را بر عهده داشت و توانست سهمیه این تیم را حفظ کند و در فصل جدید نیز با کسب ۱۳ امتیاز به صدرنشینی لیگ دست یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha