۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84895431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونمایی جرعه‌ای از عشق در گرامیداشت دفاع مقدس در گیلان

رشت - ایرنا - به مناسبت هفته دفاع مقدس کتاب جرعه‌ای از عشق برگرفته از زندگینامه شهدا، ایثارگران و جانبازان بهزیستی گیلان امروز "پنجشنبه" طی مراسمی در رشت رونمایی شد.

نویسنده کتاب جرعه‌ای از عشق و رئیس جامعه نویسندگان و پژوهشگران گیلان گفت: این کتاب شامل زندگینامه ۳۰ نفر از شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل بهزیستی استان بوده که امروز در اولین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس رونمایی شده است.

محمدرضا بینش برهمند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کتاب جرعه‌ای از عشق در ۲۰۰ صفحه به مدت یک سال با مصاحبه و تحقیقات میدانی از خانواده های معظم شهدا و نیز ایثارگران و جانبازان بهزیستی استان تهیه و نگارش شده‌است.

وی با بیان اینکه جلد دوم کتاب جرعه‌ای از عشق به رشته تحریر درخواهد آمد، اضافه کرد: این کتاب نیز از زندگینامه ۳۰ نفر دیگر از شهدا به همراه زندگینامه خاطرات ایثارگران و جانبازان بهزیستی استان است.

جرعه‌ای از عشق یکصد و سی و پنجمین کتاب بینش برهمند در حوزه ادبیات و پایداری دفاع مقدس است.

امروز ۳۱ شهریور اولین روز از هفته دفاع مقدس است، یک‌هزار و ۵۱ برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در شهرهای استان با شعار "ما قوی هستیم" در گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha