نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد

ساری- ایرنا- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: امروز دنیای استکبار با رقصنده نمایی به دنبال سرنگونی نظام اسلامی است اما باید بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عبدالله ملکی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی-سیاسی جمعه ساری با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهارکرد: جنگ تحمیلی علیه ایران برنامه ریزی شده از سوی دشمن و یک جنگ بین المللی در مقیاس کوچک بود.

وی با اشاره به حمایت های دولت های بزرگ غربی از دشمنی که طرف جنگ ایران بود، بیان کرد: تمامی مختصات و پیش بینی و تجهیزات دشمنان درست و  برآوردهایشان کامل بود.

سردار ملکی ادامه داد: دشمنان و ابرقدرت های غربی اما به سه عامل توجه نکردند، اینکه ما عاشورا و معرفت داریم و پشتوانه محکمی چون قرآن و پیامبر(ص) تکیه گاه این ملت است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: دشمن به قدرت امام خمینی(ره) و درایت ایشان توجه نکرد، دشمن قدرت مردم و ولایت مداری ما را جدی نگرفت و تا به امروز هم این دشمنی و اشتباهات ادامه دارد.

سردار ملکی افزود: ما با وصل به عاشورا و مقاومت تمامی نقشه های دشمن و پیش بینی های آنان را با خاک یکسان کردیم.

وی ادامه داد: ما فراموش نکرده ایم در کردستان و کرمانشاه دهها هزار شهید دادیم. ما با کومله جنگیدیم و امروز دشمن اما با رمز مهسا به دنبال قدرت نمایی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: این امتحانی دیگر است و بار دیگر با قدرت گیری از شهدا از این امتحان نیز سربلند خواهیم بود.

سردار ملکی افزود: امروز ما ناراحتیم جوانان و نوجوانانمان اسیر فضای مجازی شدند. ما ناراحتیم که نوجوانان پاک و معصوم ما اینگونه در دام دشمن افتاده اند و دشمن از پاکی آنان سوء استفاده میکند و این ما را در برابر شهدا شرمنده و خجالت زده می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha