امام جمعه کرمانشاه: دشمن تاب تحمل قدرت جمهوری اسلامی را ندارد

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با محکوم کردن حوادث اخیر گفت: انقلاب اسلامی مانند کوه بیستون و دماوند استوار است و دشمن این حقیقت را می‌داند و نمی‌تواند این همه قدرت جمهوری اسلامی را تحمل کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های این هفته نماز جمعه، اعتراض را با تخریب مسجد، آتش زدن قرآن، چادر از سر بانوان کشیدن، شهید و مجروح کردن نیروهای امنیتی متفاوت دانست و افزود: جمهوری اسلامی امروز قدرتی دارد که دشمن تحمل این قدرت را ندارد و در سازمان مللی که همه کشورهای دنیا حضور دارند رییس جمهور ما عکس حاج قاسم را بلند می کند و در خانه ترامپ خواستار محاکمه او می شود.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مقتدری بهره می برد، گفت : نیروهای مسلح ما امنیت این کشور و مردم را به بهترین شکل ممکن تامین می کنند اما دشمن نمی خواهد بفهمد که انقلاب اسلامی حرف تازه ای برای گفتن دارد و قبول نمی کند.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس هم اشاره ای کرد و اظهار کرد: دفاع مقدس حادثه پرمعنای است که ابعاد مختلف آن و واقعیت های آن باید برای نسل امروزی بازگو شود.

آیت الله علما با اشاره به اینکه در قالب جهاد تبیین باید این واقعیت ها را بیان کنیم گفت : قبل از انقلاب اسلامی ما نوکر آمریکا و شوروی بودیم اما امروز با مقاومت مردم به استقلال کامل رسیدیم لذا دشمن که نمی‌توانست این حقیقت را تحمل کند و هشت سال جنگ را به کشور تحمیل کرد.

امام جمعه کرمانشاه در ابتدای خطبه اول نیز روز وقف، شهادت رسول گرامی اسلام، شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امام رضا (ع)، روز شکست حصر آبادان و روز آتش نشانی را گرامی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha