مردم ولایت‌مدار کرمانشاه آشوب‌های اخیر را به شدت محکوم کردند

کرمانشاه - ایرنا- جمع زیادی از اقشار مختلف مردم ولایت مدار کرمانشاه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه امروز با تجمع در مقابل مسجد جامع حرکت‌های هنجارشکنانه و آشوب روزهای اخیر را به شدت محکوم کردند و خواستار مجازات آشوب‌طلبان و فتنه‌گران شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ بعد از قرائت خطبه ها و اقامه نماز صدها نفر از نمازگزاران و مردم در یک راهپیمایی بزرگ و با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر آشوب گر» اعتراض خود را نسبت به وقایع اخیر اعلام کردند.

این افراد همچنین از تلاش های ماموران نیروی انتظامی و بسیج در برقراری نظم و امنیت در استان تشکر و قدردانی کردند و فریاد «نیروی انتظامی و بسیجیان مخلص حمایت حمایت» سر دادند.

مردم ولایت‌مدار کرمانشاه آشوب‌های اخیر را به شدت محکوم کردند

نمازگزاران کرمانشاهی همچنین از مسوولان خواستند که در راستای تامین امنیت جامعه و برقراری نظم و محافظت از شهروندان با آشوبگران برخورد جدی کنند.

راهپیمایان کرمانشاهی همچنین تخریب اموال عمومی که متعلق به مردم و مربوط به بیت المال است را نیز به شدت محکوم کردند.

نمازگزاران کرمانشاهی پس از اقامه نماز جمع مسیر مسجد جامع تا میدان آزادی را راهپیمایی کردند.

نماز جمعه این هفته کرمانشاه نیز تحت تاثیر اتفاقات چند روز اخیر حال و هوای دیگری داشت؛ تمام خیابان‌های منتهی به مسجد جامع مملو از خودرو بود و این در حالی است که پاکینگ‌هایی که در هفته‌های گذشته معمولا تعطیل بودند امروز جایی برای پارک نداشتند.

ساعتی قبل از برگزاری نماز جمعه این هفته در کرمانشاه، مردم خود را به مسجد جامع رسانده بودند تا علاوه بر به جا آوردن فریضه نماز جمعه در قالب یک راهپیمایی، شهید و مجروح کردن نیروهای انتظامی و تخریب اموال عمومی را محکوم کنند و آنچنان که یکی از پارکبانان می گفت جمعه های گذشته نهایت پنج خودرو مراجعه می کردند اما امروز تا ۶۰ مورد مراجعه کردند و در آستانه برگزاری نماز جمعه ظرفیت پارکینگ های سبزه میدان و میدان آزادی هم پر شده است.

مردم ولایت‌مدار کرمانشاه آشوب‌های اخیر را به شدت محکوم کردند

ازدحام جمعیت در مسجد جامع کرمانشاه به حدی بود که فضای اقامه نماز بانوان هم در اختیار آقایان قرار گرفته بود اما باز با افزایش تعداد نمازگزاران، حیاط مسجد جامع را هم فرش کردند تا بتوانند از حداکثر ظرفیت موجود برای اقامه نماز استفاده کنند.

همچنین در پایان نماز جمعه این هفته، راهپیمایی مرزنشینان قصرشیرین علیه هرگونه آشوب و ناامنی و محکوم کردن اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران و اغتشاش کنندگان از محل مسجد جامع تا میدان مرزبانی برگزار شد و شرکت کنندگان این اعمال شنیع را به شدت محکوم کردند.

همچنین مردم شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز با برگزاری راهپیمایی بعد از نماز جمعه اقدامات خرابکارانه و آسیب به اموال عمومی توسط اغتشاشگران را محکوم کرده و انزجار خود را از اخلال گران امنیت ابراز کردند.

مردم پاوه نیز پس از نماز جمعه امروز اول مهرماه با برگزاری راهپیمایی، اعتراض خود را نسبت به حرکات هنجارشکنانه اعلام کردند.

مردم ولایت‌مدار کرمانشاه آشوب‌های اخیر را به شدت محکوم کردند

مشابه این راهپیمایی در سایر شهرستان های استان کرمانشاه نیز برگزار شد. استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در ۱۴ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha