استاندار ایلام: تمامی اموال موجود در پایانه مرزی مهران باید ثبت و ضبط شود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با تاکید بر ثبت و ضبط تمامی اموال و تجهیزات در پایانه های مرزی مهران، گفت: همه اموال قبل از نگهداری در انبارها، باید ثبت و ضبط شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه در جریان بازدید از پایانه برکت و پارکینگ بزرگ اربعین خواستار حفظ و نگهداری وسایل و امکانات در این پایانه ها شد و گفت: تمامی آبسردکن ها، کولرها و دیگر تجهیزات با ذکر مشخصات کامل باید صورت جلسه شده و تا پایان هفته تمامی آبسردکن ها در انبارها برای سال آینده نگهداری شوند.

وی ادامه داد: تمامی اموال در این پایانه باید توسط اداری و مالی استانداری ایلام ثبت و ضبط شود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تنظیف و مرتب شدن پایانه مرزی مهران شد و گفت: همچنین لازم است تمامی اموال از جمله آبسردکن‌ها و کولرهایی که مشکل برقی دارند، عودت داده شوند.

بهرام نیا تاکید کرد: تمامی اموال در پایانه مرزی مهران باید پس از ثبت و ضبط و صورتجلسه در انبارها نگهداری شده و نباید هیچ اموالی بدون ثبت و ضبط جابجا شود.

وی با عنوان این مطلب که خوشبختانه در اربعین امسال هیچ سرقتی در پایانه بزرگ اربعین گزارش نشده است، اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی، اموال حوزه اربعین خود را پس از ارایه گزارش صورت جلسه با ذکر جزئیات باید نگهداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha