گوشت مرغ منجمد مورد نیاز بازار کرمانشاه تامین شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: گوشت مرغ منجمد مورد نیاز بازار استان به میزان کافی تامین شده و شهروندان نگران تامین این کالا در بازار نباشند.

«عبدالحسین احمدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان کرمانشاه توسط عاملان توزیع و با نظارت لازم توسط کارشناسان این سازمان توزیع شده است.

وی افزود: طی روزهای اخیر نیز برای ایجاد تعادل عرضه و تقاضا در بازار توزیع بیش از ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد به ازای هرکیلوگرم ۴۸ هزار تومان آغاز شده تا شهروندان مشکلی در تامین گوشت مرغ نداشته باشند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه ادامه داد: این میزان گوشت توسط ۳۵ فروشگاه و ۱۴ واحد سیار در سطح استان در حال توزیع است که برای سهولت دسترسی مردم به آن ۵۰ مغازه مرغ فروشی و یک فروشگاه زنجیره ای با ۲۵ شعبه نیز به این تعداد افزوده شده است.

 احمدی با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد در صورت نیاز ادامه خواهد داشت افزود: به مناسبت ایام محرم و اربعین نیز امسال ۵۵۰ تن برنج تایلندی، ۶۰۰ تن برنج هندی، ۷۰۰ تن شکر، و ۱۲۰ تن گوشت منجمد برای توزیع جهت نذورات مردمی و هیات های عزاداری به استان تخصیص یافت.

وی یادآور شد: این میزان اقلام کالاهای اساسی نیز به میزان مورد نیاز جذب و توسط ۸۰۰ عامل فروش در استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، کمبود عرضه گوشت گرم مرغ در هفته های اخیر موجب کاهش این کالا در بازار و افزایش قیمت آن از ۵۹ هزار تومان به ۶۷ تا ۶۸ هزار تومان در بازار شده است که مسوولان برای تعدیل قیمت ها اقدام به توزیع مرغ منجمد در بازار کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha