کاهش تدریجی دما در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات طبیعی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تا اواسط هفته جاری آسمان استان صاف تا کمی ابری و برای ساعات بعد ازظهر گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و روند کاهش تدریجی دما ادامه خواهد داشت.

معصومه نوروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای در ۲ روز آینده، آسمان استان صاف تا کمی ابری در برخی مناطق همراه با غبار رقیق و در بعد از ظهرها افزایش ابر همراه با وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی تاکید کرد: از نظر دمایی، هوا در تمام شهرستان‌های استان خنک‌تر از روزهای گذشته خواهد بود و بر این اساس در ۲۴ ساعت گذشته شهرکرد با چهار درجه سانتیگراد خنک‌ترین ایستگاه استان بود و کمینه‌های دما در بروجن، کوهرنگ و فارسان هفت درجه، بِن و شلمزار هشت درجه، اردل ۱۴ درجه و سامان ۱۱ درجه سلسیوس بود و کمترین دمای لردگان در این مدت ۱۲ درجه سانتیگراد گزارش شد.

نوروزی تصریح کرد: در چند روز آینده با توجه به کاهش نسبی دمای هوا، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی برداشت نشده وجود دارد و لازم است کشاورزان نسبت به برداشت سریع محصول اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، تا اواسط هفته آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در ساعات بعد از ظهر گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کاهش تدریجی دما در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

کاهش تدریجی دما در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha