استاندار سیستان و بلوچستان: اغتشاشات زاهدان یک حرکت ضد انقلابی و ضد مردمی بود

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اغتشاشات زاهدان یک حرکت ضد انقلابی و ضد مردمی بود و مزدوران استکبار می‌خواستند با ناآرام کردن فضای استان حرکت رو به رشد و توسعه این نقطه از ایران اسلامی را متوقف کنند.

حسین مدرس خیابانی روز یکشنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدای امنیت در زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تسلیت به خانواده شهدا اظهارداشت: اغتشاشات زاهدان یک حرکت ضد انقلابی و ضد مردمی بود و دشمنان می‌خواستند با نا آرام کردن فضای سیستان و بلوچستان حرکت رو به رشد و توسعه استان را متوقف کنند که هیچ چیزی عاید آنان نخواهد شد و خوشبختانه با هوشیاری و اقتدار مجموعه‌های نظامی، امنیتی و انتظامی و همراهی مردم امنیت برقرار است.

وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان بویژه شهروندان زاهدانی وقتی قصد گروهک‌های ضد انقلاب را متوجه شدند اغتشاشگران و گروهک‌های تروریستی را همراهی نکردند و اقتدار در استان حاکم است و آرامش به شهر زاهدان برگشته است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این حرکت‌ها به نفع هیچ کس نیست و هم مجموعه مردم چه حوزه بلوچستان و چه حوزه سیستان مخالف این حرکت‌های ضد امنیتی هستند چرا که این حرکت‌ها مسیر رشد استان را متوقف می‌کند.

وی ادامه داد: تمام جلسات و اقداماتی که در حوزه‌های عمرانی و توسعه‌ای و حل مسائل و مطالبات مردم بوده همه تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است.

مدرس خیابانی تصریح کرد: امروز هر چه در مسیر توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان مدنظر ما است در سایه امنیت و آرامش ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه با جانفشانی که تمامی مجموعه‌های نظامی و انتظامی و به برکت خون شهدا امنیت بازگشته و امیدارم که پایدار باشد و مردم هم همراهی کنند و ان شاالله دوباره توطئه این دشمنان قسم خورده را خنثی کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اغتشاشگران صدمه و خسارت به اموال عمومی مردم، اماکن کسب و پاساژها وارد کردند حتی گروه‌های امدادی را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند که خوشبختانه با هوشیاری و اقتدار مجموعه نظامی و اشراف اطلاعاتی که دارند آرامش به شهرها برگشته است.

وی اظهارداشت: همه شهرهای سیستان و بلوچستان با حمایت علما، بزرگان و ریش سفیدان و محکوم کردن بسیاری از مولوی‌های استان که در پی نا آرامی های اخیر انجام دادند و مردم با اغتشاشگران همراهی نکردند الحمدالله اوضاع استان آرامش خوبی دارد و انتظار ما این استان به سرعت به مدار توسعه و پیشرفت برگردیم.

مدرس خیابانی بیان کرد: به حدود ۱۰ بانک در زاهدان توسط اغتشاشگران خسارت وارد شده و پنج دستگاه آمبولانس، ماشین‌های امدادی و چند پاساژ و مغازه‌ به آتش کشیده شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha