قرارگاه سازندگی سپاه سمنان از ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی مانع‌زدایی کرد

سمنان - ایرنا - جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان گفت: این قرارگاه نیمه نخست امسال از ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرهای مختلف استان مانع‌زدایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی کاشفی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تولید و اشتغالزایی با مانع زدایی از واحدهای تولیدی گام‌های مهمی برداشته شده است.

وی تصریح کرد: عمده مشکل‌های ۵۰ واحد تولیدی استان سمنان در زمینه فروش محصولات، سرمایه در گردش، مجوزها، مالیات و بیمه بوده که با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط این مشکلات حل شده است.

کاشفی افزود: واحدهای تولیدی که در ۶ ماه نخست امسال برای مانع‌زدایی در دستور کار قرار گرفتند، مربوط به ۶ شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود، مهدیشهر، سرخه و گرمسار بوده است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه سمنان با اشاره به تلاش‌های این قرارگاه برای ایجاد اشتغال بیشتر در استان به ویژه در مناطق محروم و کم برخودار اظهار داشت: چهار کارگاه خیاطی با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه ایجاد و تجهیز شده که زمینه اشتغال برای ۴۰ نفر در استان فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: رفع موانع تولید و اشتغال نیازمند یک همکاری جمعی بوده و همه باید برای تحقق رونق تولید در استان سمنان تلاش کنند.

کاشفی با بیان اینکه سپاه و بسیج محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی را از اولویت به ماموریت برای خود تبدیل کرده اند، افزود: از همه توان و ظرفیت برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کنیم و روند خدمت‌رسانی‌ها در بخش‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمامی هدف جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه سمنان در حل مشکل‌های مردم به خصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار خلاصه می شود، بیان کرد: اهتزاز پرچم حرکت خالصانه پیشرفت، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی منجر به حرکت رو به جلو و  پیمودن راه پیشرفت در گام دوم انقلاب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha