۸۰۰ تن قیر رایگان در مناطق کم‌برخوردار شاهرود توزیع شد

شاهرود – ایرنا – فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: ۸۰۰ تن قیر رایگان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بین دهیاری‌ها و برخی از مدرسه‌های کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد خوشقدم روز پنجشنبه در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، افزود: این میزان قیر رایگان به همت بسیج سازندگی شاهرود در مناطق محروم به منظور آسفالت جاده و معابر به طور مشارکتی توزیع شد.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی به مناطق محروم در دستور کار است، تصریح کرد: کار مطالعاتی برای آبرسانی به اتمام رسید و بستن قرارداد با پیمانکاران در حال انجام است.

سرهنگ خوشقدم برنامه‌های هفته بسیج را تشریح کرد و گفت: ۸۷۰ عنوان برنامه توسط ۱۲ حوزه مقاومت بسیج محلات، ۱۸۵ پایگاه و ۲۱ کانون اقشار بسیج اجرا می‌شود.  

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج شهرستان شاهرود با رزمایش جهادگران فاطمی در بیارجمند آغاز می‌شود، ابراز داشت: این رزمایش از روز شنبه ۲۸ آبان‌ماه در بیارجمند، خارتوران و روستاهای منطقه انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اینکه ۹۵ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، اظهار داشت: به همت بسیج جامعه پزشکی طی ۲ روز به مردم روستای احمدآباد با استقرار کلینیک سیار خدمات دندانپزشکی ارایه می‌دهد.

۸۰۰ تن قیر رایگان در مناطق کم‌برخوردار شاهرود توزیع شد

۴۳ سری جهیزیه بین نوعروسان مناطق محروم توزیع می‌شود

سرهنگ خوشقدم از توزیع ۴۳ سری جهیزیه بین نوعروسان مناطق محروم در هفته بسیج خبر داد و افزود: توزیع بیش از سه هزار بسته کمک معیشتی در مناطق کم‌برخوردار در دستور کار است.

وی با بیان اینکه گروه‌های عمرانی بسیج در این هفته به مردم بخش بیارجمند خدمت‌رسانی می‌کنند، ابراز داشت: گروه‌های دامپزشکی، بسیج مهندسان کشاورزی و صنعت برای دامداران و کشاورزان منطقه کلاس‌های آموزشی و مشاوره برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری پویش لباس گرم در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: سه حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء، علی ابن ابیطالب(ع) و ولایت در سطح شهرستان جمع آوری، بسته بندی و توزیع لباس‌های گرم را برعهده دارند.

سرهنگ خوشقدم ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری جشن، جهاد تبیین، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، پیاده‌روی خانوادگی و برپایی میقات الصالحین در محل نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی، هفته بسیج در دستور کار است.  

وی از برگزاری جشنواره «نسل اقتدار» خبر داد و ابراز داشت: دانش آموزان مقطع تحصیلی یک و ۲ متوسطه در هفت رشته مقاله، عکس، پوستر، طراحی، نقاشی، شعر و فضای مجازی، به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در سطح استان سمنان برگزار می‌شود که تاکنون ۲۵۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گفته وی، در هفته بسیج از ۲۲ برگزیده این جشنواره تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه رزمایش «شکوه اقتدار بسیج» در شاهرود برگزار می‌شود، اظهار داشت: این رزمایش روز پنج آذرماه با حضور ۱۰ هزار بسیجی در خیابان ۲۲ بهمن پیش بینی شده است. 

در شهرستان شاهرود ۱۹۰ پایگاه بسیج و ۱۲ حوزه محلات فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha