پروژه‌های راه و شهرسازی زنجان با تخصیص اعتبارات رییس جمهور جان تازه‌ای گرفته است

زنجان - ایرنا - معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باتخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور (آبان ماه ۱۴۰۰)، پروژه‌های راه و شهرسازی این استان جان تازه‌ای گرفته است به گونه ای که در آینده نزدیک شاهد پیشرفت مطلوب و هرچه بیشتر این پروژه ها خواهیم بود.

اصغر اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مصوبات سفر رییس جمهور به استان زنجان در بخش راه سازی اشاره کرد و افزود: پروژه محور " زنجان به بیجار" محور " قیدار به کبودرآهنگ"، " کلور و درام"  و پروژه "بناب و منجیل " جزو مصوبات این سفر بودند.

وی اظهار داشت: اعتبارات پروژه‌های سفر ۲ ساله است و در این راستا بخشی از اعتبارات هم در سال ۱۴۰۱ اختصاص می‌یابد.

اسماعیلی تاکید کرد: تزریق به موقع اعتبارات باعث می‌شود پروژه‌های این حوزه با سرعت خوبی جلو برود و این مهم رضایتمندی مردم را هم به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه سه پروژه مهم راه سازی استان زنجان در مقیاس بزرگراهی است، خاطرنشان کرد: محور " زنجان به بیجار"، محور " زنجان به سلطانیه - ابهر" و محور" زنجان به سمت قیدار و کبودرآهنگ" جزو سه پروژه مهم در بخش بزرگراهی است.

ظرفیت آزاد راهی استان زنجان تکمیل است

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه در این استان بیش از ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه داریم، گفت: با جذب اعتبارات خوب و به موقع تا سال ۱۴۰۴ با اجرای سریع پروژه‌های مذکور بیش از ۱۰۰ کیلومتر به میزان بزرگراه‌های قبلی استان اضافه خواهد شد.

اسماعیلی تصریح کرد: این استان ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه دارد و از این میزان ۱۰۵ کیلومتر آزاد راه زنجان به سمت تهران بوده و ۹۵ کیلومتر هم به سمت تبریز است.

وی با بیان اینکه ظرفیت آزاد راهی این استان تکمیل است، افزود: خوشبختانه در بخش آزاد راهی در سطح کشور وضعیت خوبی داریم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با اشاره به اینکه ۷۵۰ کیلومتر راه فرعی، ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی و چهار هزارو ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی داریم، اظهار داشت: مجموع راه‌های استان بیش از پنج هزارو ۵۰۰ کیلومتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha