۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85381203
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حوزه استحفاظی زنجان در بخش آزادراهی تکمیل شد

۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
کد خبر: 85381203
حوزه استحفاظی زنجان در بخش آزادراهی تکمیل شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه حوزه استحفاظی استان در بخش آزادراهی تکمیل شد، گفت: از این میزان ۱۰۰ کیلومتر آزادراه به سمت تهران و ۱۰۰ کیلومتر هم به سمت استان آذربایجان شرقی بود.

اصغر اسماعیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بخش بزرگی از اقداماتی که در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام می شود به بخش راه و راهسازی اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: ساخت راه در بخش های آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی بوده ولی نگهداری راه ها در تمام بخش های راه بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان از موقعیت جغرافیایی استثنایی برخودار است، گفت: این استان مرکز اتصال استان های شمال غرب به پایتخت است و در این میان می طلبد به توسعه بهبود راهها توجه ویژه ای شود.

اسماعیلی به میزان طول شبکه راه های استان زنجان اشاره کرد و افزود: این استان ۲۰۰ کیلومتر آزادراه، ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی، ۷۵۰ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه بخش اعظمی از پروژه های راه سازی از اعتبارات ملی تامین می شود، گفت: بخش راه یکی از مولفه‌های مهم اصلی توسعه هر کشوری بوده و وجود راه برای هر منطقه یک سرمایه ارزشمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha