۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۳:۵۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84903514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۷ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها زخمی شدند

۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۳:۵۹
کد خبر: 84903514
۳۷ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها زخمی شدند

تهران- ایرنا- منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند، در پی حملات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در شمال کرانه باختری، ۳۷ فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، هلال احمر فلسطین اعلام کرد، ۳۷ فلسطینی در جریان حملات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیستی در اطراف شهر نابلس زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست در منطقه بیتا واقع در جنوب نابلس با جوانان فلسطینی درگیر شدند و به سمت آنها گلوله شلیک و گاز اشک آور پرتاب کردند.

این گزارش می‌افزاید، شهرک نشینان صهیونیست نیز به سمت خودروهای فلسطینیان در نابلس سنگ پرتاب کردند و به سمت آنها گاز اشک آور شلیک کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha