امام جمعه کیش: ایران قوی اصلی ترین چالش دشمنان در منطقه است

کیش - ایرنا ­- امام جمعه کیش گفت: ایران قوی اصلی ترین چالش دشمنان نظام اسلامی برای از سر گیری نفوذ خود در کشور و منطقه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز روز پنجشنبه در آیین غبار روی مزار شهدای گمنام جزیره کیش به مناسبت هفته فراجا با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: در ظاهر ارزش های اسلامی مشکلی برای دشمنان نیست بلکه آنان با بهانه قرار دادن این مسایل به دنبال مقابله با ایران قوی هستند.

وی اضافه کرد: اگر برای دشمنان نظام اسلامی جان فرزندان ایران مهم بود از سال های گذشته دارو به عنوان یکی از اقلام ضروری در حفظ سلامت افراد را در لیست تحریم قرار نمی دادند تا جان بسیاری از افراد به خطر نیفتند.

امام جمعه کیش یادآور شد: دشمنان این مسال را بهانه قرار می دهند تا بتوانند با تضعیف حافظان امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی، قدرت ایران را در منطقه را کاهش دهند اما با پشتیبانی مردم در این توطئه نیز ناکام خواهند ماند.

صبح امروز پنجشنبه ۱۴ مهر همزمان با هفته نیروی انتظامی کارکنان فرماندهی کیش با حضور در مزار شهدای گمنام جزیره در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با آرمان های انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

در این مراسم کارکنان و نیروهای انتظامی، بسیجیان، مسوولان و مردم ولایتمدار جزیره کیش با قرائت فاتحه و عطر افشانی قبور شهدای گمنام بار دیگر با آرمان های شهیدان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن را گرامی داشتند.

در این آیین نیروهای مسلح مستقر در منطقه شامل نیروهای سپاه ناحیه مقاومت، فرماندهی انتظامی ویژه و دریابانی، پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی و دریابانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه پلیسان افتخاری جزیره نیز حضور داشتند.

به گزارش ایرنا،  دی ماه سال ۱۳۸۱ پیکر مطهر پنج شهید گمنام گلگون کفن دوران دفاع مقدس که در مناطق جنگی کشور به امانت سپرده شده بودند به جزیره کیش منتقل و در مسجد امام حسن مجتبی (ع) به خاک سپرده شدند؛۱۳ تا ۱۷ مهر هفته نیروی انتظامی است.