امام جمعه کیش: دشمنان برای فتنه‌انگیزی به دنبال ایجاد اختلافات قومی و مذهبی هستند

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: دشمنان از همه ظرفیت های قومی، مذهبی، اجتماعی و جغرافیایی برای ایجاد تفرقه و اغتشاش در کشور به منظور ضربه زدن به ایران قوی استفاده می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به حوادث پیش آمده در زاهدان اظهار کرد: در ادامه شورش‌ها و اغتشاشات و حوادث پیش آمده کشور و حادثه زاهدان مساله‌ای است که نشان می دهد دشمن از همه ظرفیت های قومی، مذهبی، اجتماعی و جغرافیایی برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می کند.

وی یادآور شد: همانطوری که جامعه با اعلام حمایت به موقع از خادمان خود از جمله ماموران نیروی انتظامی در کنترل اوضاع کشور نقش‌آفرینی کردند حفظ هوشیاری در برابر تفرقه و اختلاف لازمه زمان حاضر است تا با تقویت وحدت و یکپارچگی این فتنه همانند هجمه های دیگر خاموش شود.

حجت الاسلام بی نیاز با بیان اینکه دشمنان با حمایت های رسانه ای، مالی و تجهیزاتی از اغتشاشات داخلی به دنبال سوریه سازی و لیبی سازی ایران هستند که این مساله نیز بدون شک با هوشیاری و بصیرت مردم نقش برآب خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین اقدام نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله ترکیبی موشکی و پهبادی به مقر تروریست ها و منافقان تجزیه طلب در منطقه اقلیم کردستان عراق پس از اعلام تذکرهای متعدد به دولت عراق برای جلوگیری از تحرکات گروهک های تروریستی دست نشانده اسراییل گامی مهم در تقویت اقتدار جمهوری اسلامی است.

تضعیف سازمان های نظامی و امنیتی یکی از اهداف اغتشاشات در کشور است

امام جمعه کیش با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: فوت این دختر جوان بهانه ای شد تا دشمنان بتوانند با استفاده از این اتفاق نقشه های خود که از مدت ها پیش آن طرح ریزی کرده بودند را به مرحله اجرا بگذارند.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف اغتشاشگران و حامیان آنها از این رویدادها تضعیف سازمان های نظامی و امنیتی در بین مردم بود تا بتوانند به راحتی با تداوم فعالیت های آشوبگرانه نفوذ خود در ایران را گسترش دهند.

حجت الاسلام بی نیاز همچنین بر موضع گیری صحیح شخصیت ها، هنرمندان و جامعه ورزشی نسبت به آشوب ها را خواستار شد و گفت: آن عده از افرادی که تعمدا یا سهوا و بدون آگاهی موضع گیری های سوء داشتند باید از مردم ایران عذرخواهی کنند.

وی با اشاره به ۱۶ مهر سالروز شهادت شهید مدافع حرم سردار همدانی نیز اضافه کرد: این شهید کارهای بزرگی برای شکست دشمنان در جبهه مقاومت انجام داده و به همین خاطر به دنبال زیر سوال بردن این شهید برای سرپوش گذاشتن به این موفقیت ها هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha