۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۷:۵۶
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 84905153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار هرمزگان: وحدتِ دشمن‌شکن در کشور، نتیجه هوشیاری مردم و خون پاک شهدا است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان وحدت دشمن‌شکن در کشور را نتیجه هوشیاری و مقاومت مردم و خون پاک شهدا دانست و گفت: خون جوانان غیور کشورمان، ضامن اعتقادات و زنده نگهدارنده فرهنگ ایثار و شهادت بوده و جان‌نثاریشان به زندگی و ارزش‌های ملت ما اعتبار بخشیده است.

مهدی دوستی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز امامت آخرین منجی عالم بشریت، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان مهمی که در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع) داشتند به خوبی مسیر را برای آحاد جامعه روشن کردند و درواقع همه ما باید بدانیم امروز زمان شناخت دوست و دشمن است و مردم فهیم استان هرمزگان نیز به خوبی می‌دانند که در شرایط دشوار ازجمله دخالت عوامل مزدور دشمن گرفته تا حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله، فرزندان غیور میهن‌مان، جان بر کف وارد میدان می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز شاهدِ نمودِ واقعیِ «همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلا است» هستیم و پرواضح است که نبرد میان خیر و شر، یک نبرد ابدی در تاریخ بشریت بوده که همچنان تداوم دارد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر توان بالای جمهوری اسلامی ایران در حوزه خنثی سازی تحریم‌ها بیان داشت: این توانمندی‌هایی که امروزه دنیا را شگفت‌زده کرده حاصل اقدامات جهادی فرزندان همین سرزمین و خون‌های به زمین ریخته است.

دوستی تصریح کرد: پیام همه شهدا، دفاع از ولایت فقیه است که آن را امتداد ولایت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) می‌دانیم و آنچه در روزهای اخیر در کشور رخ داد توطئه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و صهیونیستها و منافقان و برخی ایرانیان خائنِ خارج‌نشین بود، همه می‌دانیم که آمریکا و غرب برای ملتهب نشان دادن کشورمان برنامه ریزی کرده بودند اما آنها و صهیونیست‌ها بدانند همچنان "هیچ غلطی نمی‌توانند بکند و جمهوری اسلامی ایران مسیر اعتلای خود را با قدرت ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه انتقام قطره قطره خون شهدای مدافع امنیت کشور گرفته خواهد شد تصریح کرد: افتخار می‌کنیم بسیجی هستیم و هیچ مرزبندی میان دولت و نیروهای مسلح وجود ندارد و وقتی پای امنیت و دفاع از ولایت در میان باشد به عنوان سرباز، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا خواهیم بود.

استاندار هرمزگان بار دیگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: جبهه مقاومت ایران اسلامی راه خود را باقدرت بیشتری ادامه خواهد داد و دشمنان داخلی و خارجی آرزوی تضعیف و تجزیه ایران را به گور خواهند برد.

نماینده عالی دولت در استان، هوشیاری جوانان را عامل اصلی شکست دشمنان داخلی و خارجی برشمرد و تاکید کرد: بیداری مردم و هوشیاری جوانان‌مان نقشه‌های مزدوران و عوامل فریب‌خورده‌شان را نقش برآب کرد و بار دیگر دشمنِ فرصت طلب در برابر تصمیم و خواست مردم شریف و غیرتمند ایران شکست خورد.

وی همچنین تصریح کرد: اینجانب ضمن تبریک آغاز امامت منجی عالم بشریت یقین دارم ارتباط معنوی بین مردم شریف و امام زمان(عج) دنیا و زندگی دنیوی را معنا بخشده و طی دوران غیبت و رسیدن به طلوع و ظهور عدالت را باشکوه می‌کند.


استاندار هرمزگان ادامه داد: دلهای پاک ملت ما منتظر مهدی موعد "ارواحنا فداه" و استقرار تمدن اسلامی است و نسل جوان را آماده یک حرکت بزرگ و برافراشتن پرچم حاکمیت‌شان می‌کند، انتظار شیرین و سرشار از امید است و این همان نقطه زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) و همچنین سقوط و شکست دشمن خواهدبود.