۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۲۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84905470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غیبت سرمربیان ملوان و صنعت نفت آبادان در نشست خبری

رشت - ایرنا - سرمربیان تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی حضور نیافتند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان عصر پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: هماهنگی‌های لازم برای انجام مصاحبه قبل از بازی تیم‌های ملوان و صنعت نفت آبادان انجام شد اما متاسفانه هیچ‌یک از اعضای کادرفنی ۲ تیم در این نشست خبری حضور نیافتند.

علیرضا وهابی افزود: قرار بود از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز کنفرانس خبری مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان ملوان بندرانزلی و همچنین فیروز کریمی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در هیات فوتبال بندرانزلی برگزار شود.

وی ابراز امیدواری کرد که سرمربیان تیم‌ها به نشست‌های خبری پیش و پس از بازی احترام بیشتری قائل شده و به روال معمول حضور یابند.

تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و صنعت نفت آبادان عصر روز جمعه (فردا) ۱۵ مهر ماه در هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

قضاوت این دیدار را، سعاد وفاپیشه با کمک‌های علی‌اکبر نوری و علیرضا طاهرخانی برعهده خواهند داشت که ناصر جنگی به عنوان داور چهارم و بهرام مهرپیما نیز به عنوان ناظر گروه داوری، در این مسابقه حضور خواهند یافت.

تا پایان هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم در یک گروه برگزار می‌شود، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب پنج امتیاز در رتبه پانزدهم و تیم ملوان نیز با انجام ۶ بازی و کسب ۲ امتیاز، در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha