امام‌جمعه موقت نوشهر: هوشیاری لازمه مقابله با فتنه‌های دشمنان در شرایط کنونی است

نوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت نوشهر گفت : مردم در مقابل فتنه ها و توطئه های دشمن هوشیار باشند چراکه در این شرایط دشمن سعی دارد از هر ظرفیتی و ابزاری به نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: آشوب ها و ناآرامی های اخیر یکی از توطئه ها و ترفندهای دشمن است و می خواهد در جای جای ایران از جمله زاهدان و کردستان را به جان هم بیندازد در حالی که نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد.
وی اظهارداشت:  امروز پایبندی به موازین اسلامی فرزندان ما در مقابل این توطئه ها بیمه می شوند و باید خیلی مراقب باشیم.
آل حبیب با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد:  این نیرو با همه مشکلات و دغدغه هایی که دارد باید مورد توجه قرار گیرد  و عقیدتی سیاسی ها باید در این نهاد نظامی تقویت شود.
امام جمعه موقت نوشهر با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در باره اغتشاشات اخیر یادآور شد: دشمنان با ایران قوی و مستقل مخالف هستند نمی خواهند ملت ایران ابرقدرت در دنیاست نگران هستند. 
به گفته وی  امروز امنیت در کشورهای همجوار در سایه قدرت ایران اسلامی است. 
امام جمعه موقت نوشهر گفت: فوت یک خانم(مهسا امنیی) دل همه را به درد آورد اما در بحث حجاب حرف این است حجاب اختیاری است باید بدانید حجاب را خدا فرموده از زمانی که زن خلق شد عفاف و حجاب را در کنارش گذاشت حجاب در بیرون واجب و همه باید مراعات کنیم.
آل حبیب خاطرنشان کرد : باید بدانیم بچه های ما با ندای چه کسانی به کف خیابان ها آمدند همان خانم های هرزه آن سوی مرزها که ارزش تف انداختن روی آن ها ندارد ، آمدند. 

امام جمعه موقت نوشهر بر لزوم توجه به معیشت مردم تاکید و اضافه کرد : مردم از وضعیت موجود و در باره افزایش قیمت ها ناراحت هستند و عده ای در چنین شرایطی از آب گل آلود ماهی می گیرند و مسوولان باید بیشتر به فکر مردم باشند و با احتکار و گرانفروشی جدی برخورد کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha