۶ ورزشکار از کرمانشاه به اردوهای تیم ملی کاراته دعوت شدند
عکس ها تزیینی است

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: سه ورزشکار و سه مربی از این استان اخیرا برای حضور در تیم ملی رده‌های مختلف سنی دعوت شده‌اند.

«سعید نصرالهی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیرحسین کولانی در رده جوانان و در وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم و ستایش نادری و آتوسا گلشادنژاد نیز به ترتیب در اوزان منفی ۵۰ و منفی ۶۰ کیلوگرم در رده امید بانوان به عضویت تیم ملی درآمده اند.

وی اضافه کرد: این ورزشکاران که پس از موفقیت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در گروه سنی امید و جوانان به عضویت تیم ملی در آمده‌اند، قرار است در رقابت‌های جهانی که چهارم تا هفتم آبان در قونیه ترکیه برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه اظهار کرد: علاوه بر این مسلم زین‌الدین به عنوان مربی تیم ملی جوانان و حمیدرضا فرهادی به عنوان مربی تیم ملی امید انتخاب و از طرف فدرسیوان کاراته جمهوری اسلامی ایران به اردوی این تیم ها دعوت شده اند.

۶ ورزشکار از کرمانشاه به اردوهای تیم ملی کاراته دعوت شدند

نصرالهی یادآور شد: علاوه بر این افراد پگاه زنگنه به عنوان مربی تیم ملی بانوان در حال فعالیت است و ۲ ملی پوش دیگر تیم بزرگسالان از این استان به نام های مهدی خدابخشی و علی مسکینی نیز به اردوی آمادگی تیم ملی برای رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان که اوایل آذرماه در ازبکستان برگزار خواهد شد دعوت شده‌اند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه همواره از استان های مطرح در رشته کاراته در کشور است و هم اینک بیش از پنج هزار و ۱۰۰ نفر ورزشکار در این رشته در استان فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha