درخشش کاراته‌کاهای کرمانشاهی در مسابقات جایزه بزرگ مسکو

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: ۲ نفر از کاراته کاهای ملی پوش استان موفق شدند در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ مسکو به عناوین دوم و سوم دست پیدا کنند.

«سعید نصراللهی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رقابت‌های بین‌المللی کاراته با عنوان جایزه بزرگ مسکو از سوم تا ششم آذرماه جاری با حضور ۶۰۰ کاراته‌کا از ۱۶ کشور در مسکو برگزار شد که از ایران نیز ۲۵ ورزشکار ثبت در آن حضور یافتند.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها «مهدی خدابخشی» و «آتوسا گلشاد نژاد» ورزشکاران شایسته استان به ترتیب موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.

نصراللهی یادآور شد: در این دوره از رقابت های بین المللی کاراته در مجموع کاراته کاهای ایرانی موفق به کسب یک مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز شدند.

وی گفت: سارا بهمنیار به مدال طلا رسید، محمود نعمتی، مهدی خدابخشی، معصومه محسنیان، فاطمه سعادتی و لیلا برجعلی صاحب مدال نقره شدند و مبینا حیدری، آتوسا گلشادنژاد، امیر مهدی زاده و علیرضا حیدری نیز مدال برنز گرفتند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه همواره از استان های مطرح در رشته کاراته در کشور است و ملی پوشان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده است، هم اینک بیش از پنج هزار و ۱۰۰ نفر ورزشکار در این رشته در استان فعالیت دارند.

هم اینک علاوه بر رضا بشارت در رده امید، محمدرضا جعفری در رده جوانان، مهدی خدابخشی و علی مسکینی در رده بزرگسالان و ستایش نادری و آتوسا گلشادنژاد نیز در رده امید بانوان از استان کرمانشاه عضو تیم ملی کاراته هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha