اردوی تیم ملی کاراته امید در کرمانشاه آغاز شد
عکس آرشیوی است

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته امید پسران به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کرمانشاه آغاز شده است.

«سعید نصراللهی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید در خانه کاراته کرمانشاه در حال برگزاری است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هفت ملی پوش در این اردو حضور دارند که علیرضا کتیرایی به عنوان سرمربی، قاسم پایدار به عنوان مربیان و حسین کوهی به عنوان مربی بدنساز تمرینات تیم را زیرنظر دارند.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآور شد: در این اردو یک کاراته کا به نام رضا بشارت و یکی از مربیان تیم ملی به نام حمیدرضا فرهادی از استان کرمانشاه نیز حضور دارند.

نصراللهی تاکید کرد: این اردو به منظور آماده سازی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان که روزهای ۲۵ تا ۲۹ آذرماه در تاشکند ازبکستان است برگزار می شود و تا زمان برگزاری این مسابقات این ملی پوشان در ۲ مرحله دیگر اردو نیز حضور خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه همواره از استان های مطرح در رشته کاراته در کشور است و ملی پوشان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده است، هم اینک بیش از پنج هزار و ۱۰۰ نفر ورزشکار در این رشته در استان فعالیت دارند.

هم اینک علاوه بر رضا بشارت در رده امید، محمدرضا جعفری در رده جوانان، مهدی خدابخشی و علی مسکینی در رده بزرگسالان و ستایش نادری و آتوسا گلشادنژاد نیز در رده امید بانوان از استان کرمانشاه عضو تیم ملی کاراته هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha