استاندار خراسان رضوی از چند طرح ساخت مسکن این استان بازدید کرد

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی در چند نقطه از شهرستانهای مشهد و طرقبه - شاندیز که به طرح ساخت مسکن تعلق گرفته است حضور یافت و در جریان روند فعالیت های انجام شده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری در ابتدای این بازدید گفت: حجم خاکبرداری گسترده ای در مرحله سوم شهرک مهرگان مشهد واقع در جاده سیمان انجام شده است و لازم است تا مردم از اقدامات انجام شده در این خصوص آگاه شوند.

وی با اشاره به این که مسکن در سبد خانوار جایگاه ویژه ای دارد افزود: بیش از ۶۰ درصد هزینه های خانوار به مسکن تعلق دارد و با ساخت مسکن می‌توان کمک شایانی به معیشت خانواده ها کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی از شهرک مهرگان مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: در طرح ملی مسکن ۴۰۰ واحد در محدوده فاز ۲ شهرک مهرگان در مرحله فونداسیون و ساخت است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده از ابتدای سال ۱۴۰۲ واگذاری آن انجام می شود.

عباس یوسف‌زاده افزود: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده در طرح ملی مسکن و در فاز سوم این شهرک خاک‌برداری ۲ هزار و ۱۰۰ واحد در هزار و ۵۰ قطعه توسط ۱۶ پیمانکار در حال انجام است.

در ادامه این بازدید استاندار خراسان رضوی از مجتمع ۲۳۵ واحدی مسکن محرومان در منطقه روستایی چاهشک شهرستان طرقبه و شاندیز نیز بازدید کرد و در جریان روند کار قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی از چند طرح ساخت مسکن در شهرستان طرقبه - شاندیز بازدید کرد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت : این مجتمع دارای ۱۱۵ واحد یک خواب و ۱۲۰ واحد ۲ خواب است.

حسین بهروانفر افزود: این واحدها که در سه طبقه ساخته می‌شود، سال آینده در اختیار افراد واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین ۳۵درصد شبکه معابر این مرحله ساخته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha