۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84906671
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادر شهید قدرت الله غربا در پاکدشت دعوت حق را لبیک گفت

پاکدشت - ایرنا - حاجیه خانم خاور باطبی مادر شهید قدرت الله غربا از شهدای دانش‌آموز شهرستان پاکدشت دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاجیه خانم خاور باطبی مادر شهید قدرت الله غربا از شهدای دانش‌آموز شهرستان پاکدشت پس از سال‌ها مجاهدت در راه دفاع از حرمت خون شهدا و به دلیل کهولت سن روز شنبه دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.
مردم شهیدپرور شهرستان پاکدشت به پاس قدرشناسی از ایثار و رشادت خانواده معظم شهدا، پیکر این مادر شهید که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس فرزند خود را تقدیم اسلام کرده تشییع و در گلزار شهدای ده امام این شهرستان به خاک سپردند.
مراسم ترحیم این مادر شهید روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ در گلزار شهدای روستای ده امام پاکدشت برگزار می‌شود.
فرماندار شهرستان پاکدشت نیز با ارسال پیامی، رحلت این مادر شهید را تسلیت گفت.
محسن اردستانی در این پیام اظهار داشت:  درگذشت حاجیه خانم خاور باطبی، مادر بزرگوار شهید قدرت اله غربا ، موجب تاثر و تالم خاطر شد؛ این مادر مومنه و فداکار که با توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) و ایمان راسخ به آرمان‌های بلندنظام اسلامی، فراق فرزند عزیز خود را با صبر و شکیبایی تحمل کرد، الگویی درخشان برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.

مادر شهید قدرت الله غربا در پاکدشت دعوت حق را لبیک گفت


وی افزود: اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم این مرحومه بویژه مردم شهیدپرور شهرستان پاکدشت تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.
شهید قدرت الله غربا در روز اول فروردین ۱۳۴۹ در شهرستان فیروزکوه دیده به جهان گشود و در حالی که دانش‌آموز اول متوسطه در رشته انسانی بود.به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.
این شهید سرافراز در هشتم بهمن ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای روستای ده امام شهرستان پاکدشت به خاک سپرده شد.
پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید و هزار و ۱۰۰ جانبار تقدیم اسلام کرده  است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha