۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84907258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: امنیت، اصلی‌ترین ابزار و پیش نیاز رشد و توسعه است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اصلی‌ترین ابزار و پیش نیاز برای پیشرفت، ترقی و سربلندی یک کشور امنیت است و برای کشور ما که ۴۳ سال برای مستقل شدن و استقلال تلاش دارد، این مساله مهم پررنگ‌تر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز یکشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه مشترک فراجا با بیان اینکه امنیت عامل قوام، پیشرفت و سربلندی یک کشور است، افزود: هیچ کشوری پیدا نمی شود که پله های ترقی و پیشرفت را بدون امنیت طی کرده باشد.
وی با اشاره به اینکه نظام سلطه که همواره با استقلال کشورمان مشکل دارد، تلاش کرده است با ابزارهای مختلف کشورمان را در موضوع امنیت مورد حمله قرار دهد، اظهار داشت: دشمنان در جنگ تحمیلی همچنین در بازه زمانی بسیار طولانی امنیت اقتصادی کشورمان را نیز مورد هدف قرار داده اند. 
افشارچی با بیان اینکه در یکسال گذشته نظام اسلامی استراتژی حرکتی خود را در جهتی قرارداد که با تحریم های دشمنان مقابله کند، گفت: نظام اسلامی انواع ابزارها را در ارتباط با همسایگان در استفاده از اتفاقاتی که در سپهر سیاسی منطقه اتفاق می افتد به کار گرفته است.   
استاندار زنجان با اشاره به اینکه دشمنان با اعمال تحریم ها در ارتباط با مسیر شمال به جنوب مشکل ایجاد می کنند و ما مقابله می کنیم، ادامه داد: بدخواهان نظام سعی دارند اصلی ترین دلیل حرکتی ما را مورد هجمه قرار دهند.
وی با بیان اینکه هجمه اخیر در راستای همین است که امنیت کشورمان را هدف قرار دهند، تا ما از استراتژی خودمان در مقابله با تحریم برای ایجاد امنیت اقتصادی در کشور غافل شویم، افزود: این چیزی است که در یکسال گذشته اتفاق افتاد و هزینه ای را که می دهیم بخاطر آن است که استراتژی صحیح انتخاب کرده ایم.
افشارچی با تاکید بر اینکه ثبات قدم نیروهای امنیتی برای مقابله با فتنه بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: به عنوان رییس شورای تامین استان از فعالیت های این نیرو قدردانی می کنیم و نیاز است در شرایط کنونی بیش از گذشته ثبات قدم داشته باشیم. 
استاندار زنجان افزود: نیروی انتظامی در این مسیر موفق بوده و انتظار می رود نظم و سازماندهی بیشتری داشته باشد، آگاهی و هوشمندی و  استفاده از ابزار روز دنیا شیوه های علمی، در مسیر حرکتی ارتباط نزدیک با مردم و از طرفی  فهمیدن اولویت های مهم و تلاش در کاهش آسیب هایی که در مسیر ثبات و اقتدار وجود دارد، مورد نیاز است.
وی یادآوری کرد: نیروی انتظامی همواره با مردم و خادم آنها و مردم ما همیشه حامی پلیس هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha