۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84907449
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: فتنه‌ها را با قدرت اعتقاد و بصیرت پشت سر می‌گذاریم

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه دشمنان خارجی با ایادی داخلی خود تاکنون فتنه‌های زیادی ایجاد کرده‌اند، گفت: نفاق راهی در دل ملت ما نخواهد داشت و همانگونه که تاکنون یک به یک فتنه‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم به قوت بصیرت و اعتقاد از این فتنه هم با قدرت عبور می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز یکشنبه در جشن بزرگ آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در رشت افزود: دشمنان در تلاشند که اعتقادات را از مردم بگیرند و در این راستا نوجوانان و جوانان ما را نشانه گرفته‌اند اما صف‌آرایی نیروهای حق، محکم و استوار است چون هدف ما نابودی فساد، ظلم و ستم است.
وی با بیان اینکه به آینده امیدواریم، اظهار داشت: مردم ما با بصیرت و اعتقاد چون همیشه پای کار هستند در گیلان مردم شیعه و سنی شرافتمندانه و آبرومندانه در کنار هم زندگی می‌کنند و در سایه نظام جمهوری اسلامی تلاش ما بر آن است تا خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به تلاش دولت برای برطرف کردن معضلات و مشکلات موجود در جامعه نیز اشاره و عنوان کرد: همه ما باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم تا مشکلات به حداقل برسد و در برهه کنونی نیز دولت مترصد برطرف کردن مشکلات موجود در جامعه است.

استاندار گیلان " انتظار" را یک فرهنگ دانست و بیان کرد: انتظار، فرهنگی است که باعث ایستادگی ملت ما در برابر ظلم و ستم شده است.

عباسی  افزود: انتظار در وجود همه کسانی که مسیر درست را پیدا و انتخاب کردند و اسلام ناب ر ا به عنوان دین خود برگزیدند، وجود دارد، ما نیز با انتظار زنده هستیم و با آن زندگی و حرکت می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: ما با انتظار از حق دفاع و با ظلم و ستم مبازره می‌کنیم که البته این مبارزه از صدر اسلام بوده و تا ظهور امام زمان (عج) نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: انتظار یک فلسفه اجتماعی است که می‌تواند در نظم جامعه تاثیرگذار باشد و زمانی که دین و اعتقادات دینی در جامعه حکمفرما شود، کارها؛ نظم ، هدف و محتوا خواهد داشت و این عوامل در سایه این رویکرد می تواند در جامعه تحقق یابد.

در جشن بزرگ آغاز امامت امام زمان (عج) که در تالار مرکزی رشت برگزار شد علاوه بر استاندار گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، مدیران دستگاه های اجرایی این استان و تعدادی از فرمانداران حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha