۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84909413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان ۵۵۱ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا کرد

همدان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ۵۵۱ سری جهیزیه، شامل لوازم ضروری زندگی، به نوعروسان زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رسول شیخی‌زاده روز سه‌شنبه در آیین اهدا جهیزیه به نو عروسان زیرپوشش این نهاد افزود: این نخستین مرحله از اهدا جهیزیه به نوعروسان بود که با ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان تهیه شد.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبات سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان (مرداد ۱۴۰۱)، ۲ هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان همدان اهدا می‌شود که یک هزار و ۲۰۰ سری آن مربوط به سال ۱۴۰۱ است.

شیخی‌زاده تصریح کرد: در این سفر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای واگذاری تسهیلات اشتغالزایی، پنج میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به خانوارهای تحت پوشش و ۳۰ میلیارد تومان برای نیازمندان غیر مددجو بابت کارگشایی و درمان اختصاص یافته است

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مصوبات این سفر پرخیر و برکت می‌توان به تامین اعتبار ساخت و تجهیز و تعمیر واحدهای مسکونی پنج هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: زمین مورد نیاز ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی برای پنج هزار و ۳۱۷ خانوار شهری زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده است و به زودی عملیات ساخت آن اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که زیر پوشش این نهاد هستند، از پرداخت ۴۰ میلیون تومان مبلغ اولیه ساخت مسکن معاف شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha