۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84910835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هدف دشمن ایجاد تفرفه افکنی قومیتی بین ملت ایران است

ایلام - ایرنا - امام جمعه شهرستان سیروان گفت: هدف دشمن اختلاف افکنی بین مردم، تفرقه افکنی قومیتی و ایجاد بی هویتی در بین جوانان به ویژه دختران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مخمدحسن فریادی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بانوان فاطمی شهرستان ایلام اظهار داشت: دشمنان ایران تحمل عظمت ایران ، کانون منسجم و متعهدانه خانواده های ایرانی را ندارند و مردم ایران همواره اثبات کرده اند که اجازه تعرض به حریم مقتدرانه کشور را به دشمن نمی دهند.

وی افزود: مردم ایران به کوری چشم دشمنان فارغ از هرگونه قومیت و گویش همه با هم هستند هرچند با هدف دست یازی به حریم ایران، کشور را دوره کرده اند.

فریادی ادامه داد: مردم در هر صنف، قومیت و گویشی با اتحاد و وحدت خود گوش به فرمان ولی فقیه مقتدرانه در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستاده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان هیچگاه موفق نمی شوند به اهداف شوم خود دست یابند، یادآور شد: مردم در همه صحنه ها و برهه ها دست در دست هم از کیان کشور خود دفاع و دشمن زبون را مغلوب کرده اند.

امام جمعه سیروان گفت: هرچند در کشور مشکلات و چالش هایی وجود دارد اما با این وجود اجازه دخالت به جبهه استکبار نمی دهیم تا ایران را همچون دیگر کشورهای منطقه دجار آشوب و بحران داخلی کنند.

فریادی تاکید کرد: ایران کشوری بالنده، در حال رشد و تعالی است و دشمن این جایگاه مقتدرانه و باثبات ایران را برنمی تابد و در تلاش برای اشاعه ترویج فرهنگ منحط غرب در کشور ما و بین جوانان است.

وی اظهار داشت: تیشه زدن به ریشه خانواده های ایرانی از برنامه های دشمن است در حالی که جهان سلطه به کرات دشمنی اش با ما را اثبات کرده و تحریم، تهدید، ترور، ممانعت از ورود داروهای بیماران خاص و موارد دیگر بیانگر کینه و دشمنی استکبار است.

به گزارش ایرنا، این اجتماع با حضور خودجوش بانوان ایلام در پیاده راه سعدی جنوبی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha