مردمی کردن برنامه های مناسبتی ، سیاست اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

ساری - ایرنا - معاون حقوقی ، امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت : سیاست جدید و اصلی این شورا مردمی کردن برگزاری برنامه های مناسبتی در مناطق مختلف است تا مردم به عنوان مجریان اصلی برنامه ها باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری روز شنبه در مراسم معارفه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران که در ساری برگزار شد، افزود: مردم به عنوان اصل و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی همواره در صحنه های مختلف حضور داشته اند و این موضوع جزو ویژگی های این انقلاب به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه وحدت رویه در برگزاری مراسم های مناسبتی جزو وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده است، ادامه داد: با توجه به اینکه جوانان بخش اعظمی از جامعه را تشکیل می دهند سپردن مسوولیت شورای تبلیغات اسلامی به جوانان می تواند در برقراری ارتباط هر چه بیشتر با مردم تاثیر بگذارد تا زمینه سازی برای مردمی کردن برنامه ها بهتر رقم بخورد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حضور و فعالیت روسای جوان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند در ارتباط سازی و شبکه سازی هر چه بیشتر با جوانان تاثیر بگذارد چرا که این افراد با حضور هر چه بیشتر در میان این قشر در جلب وجذب آنها می توانند موفق تر عمل کنند.

وی بیان کرد: به برکت حضرت محمد (ص) دین اسلام به عنوان کاملترین دین شناخته شد و به برکت وجود ائمه اطهار شاهدیم علما و بزرگان زیادی پرورش و تربیت یافته اند که در جامعه منشاء خیر هستند.

حجت الاسلام عرب انصاری افزود: واکاوی تاریخ نشان می دهد که تربیت یافتگان زیادی از مکتب حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در جامعه داریم که رهبر معظم انقلاب از جمله تربیت یافتگان این مکتب هستند.

وی از سردار سلیمانی به عنوان دیگر پرورش یافته این مکتب نام برد و گفت: علما در طول تاریخ مازندران به عنوان مهد علمای بزرگوار دینی و انقلابی، خدمات پرشماری را تقدیم مردم این دیار کردند.

به گفته معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متاسفانه در این دوره و زمانه افرادی با نادیده گرفتن شخصیت های اینچنینی راه گمراهی را در پیش گرفته اند که این موضوع واقعا ناراحت کننده است.

وی از حوادث و اغتشاشات اخیر به عنوان فتنه سخت و سنگین نام برد و ادامه داد: متاسفانه در این موضوع شاهد حضور بچه های کم سن هستیم؛ دشمنان در میان نسل امروز به دنبال جذب و جلب نیرو هستند و ما باید کاری کنیم تا این جوان ها را نگه داریم.

حجت الاسلام عرب انصاری بیان کرد: نخستین پیام این نوع رفتار نسل امروز این است که باید در روش ها و برنامه ریزی ها در ارتباط سازی و شبکه بندی تجدید نظر کنیم تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی از سوی جامعه نباشیم. 

در این مراسم از زحمات ۲۲ ساله رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران قدردانی و حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی به عنوان رئیس جدید این شورا معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha