۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 84913370
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار اصفهان: سرمایه اجتماعی در نظام اسلامی در اولویت قرار دارد

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: سرمایه اجتماعی در نظام اسلامی بر سرمایه اقتصادی، اولویت دارد بنابراین بالا بردن رضایت عمومی باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضا مرتضوی روز یکشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان اصفهان در استانداری با تاکید بر لزوم استفاده از بخش های مختلف برای عضویت در این شورا، اظهار داشت: ارتقای بهره وری، شفافیت سازی، نیروی انسانی و رضایت عمومی از دستگاه های اجرایی مختلف باید در دستور کار این شورا و کمیته های زیر مجموعه قرار گیرد.

مرتضوی همچنین با اشاره به جشنواره شهید رجایی، تصریح کرد: لازم است فرایندی برای دریافت نظرات برجسته درباره شاخص های امتیازدهی در این رویداد، اتخاذ شود و بازنگری در برخی از آنها در دستورکار جلسه های آینده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه لازم است از معاونت های استانداری اصفهان نیز در این زمینه نظرخواهی شود، افزود: امتیاز هر دستگاه اجرایی در شاخص های مختلف در جشنواره شهید رجایی نیز به خود آن دستگاه اعلام شود.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید کارهای ویژه دستگاه های اجرایی مختلف نیز مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: در زمینه های مختلف مانند آب و حمایت برخی از بانک ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارهای ارزشمندی انجام شده است که باید در جشنواره شهید رجایی دیده شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: شورای راهبری توسعه مدیریت در استان ها زیر نظر شورای عالی اداری است و مسوولیت استقرار دولت الکترونیک و حفظ سرمایه انسانی را به عهده دارد.

محمدرضا قاسمی با اشاره به جشنواره شهید رجایی، افزود: در بیست و پنجمین دوره این جشنواره که مربوط به عملکرد سال ۱۴۰۰ است، ۶۵ دستگاه اجرایی در استان اصفهان شرکت کردند که از بین آنها هفت دستگاه برتر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: ۲ دستگاه برتر دارای بالاترین امتیاز در جمع بندی شاخص های عمومی و اختصاصی بودند و پنج دستگاه برتر دیگر از هر یک از گروه های پنجگانه بدلیل بالاتر بودن امتیازها انتخاب شدند.

قاسمی خاطرنشان کرد: همچنین از دستگاه های برتر در محورهای ویژه مانند تحقق شعار سال و فرهنگ ایثار و شهادت و دستگاه های اجرایی که بیشترین رشد را نسبت به دوره قبل داشتند نیز تجلیل می شود.

مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان در این نشست بر در نظر گرفتن نظرات مردم در انتخاب دستگاه های اجرایی برتر تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین، گفت: لازم است از دستگاه های اجرایی برتر در این زمینه نیز قدردانی شود.

شاهین شیرانی افزود: واکسیناسیون کرونا به یک کار بسیجی در استان تبدیل شد و لازم است بعنوان عملکرد ویژه دیده شود.

سایر اعضای شورای راهبری توسعه مدیریت استان اصفهان نیز در این نشست درباره مباحث مختلف از جمله نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی تبادل نظر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha