۲ خبر کوتاه از مهاباد

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبر: 84914241
۲ خبر کوتاه از مهاباد

مهاباد - ایرنا - بازسازی خانه بهداشت روستای کوسه‌کهریز به همت خیرین و کسب ۲ عنوان برتر توسط روابط عمومی فرمانداری عناوین ۲ خبر کوتاه شهرستان مهاباد است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خانه بهداشت روستای کوسه‌کهریز این شهرستان که به دلیل قدیمی بودن، فرسوده شده بود با همت خیرین این شهرستان فضای فیزیکی آن بازسازی و مرمت شد.

بهاء الدین حسینی افزود: هم اکنون ۲ همکار بهورز در بهداشت روستای کوسه‌کهریز مشغول ارایه خدمات به اهالی این روستا هستند و خیرین شهرستان برای بازسازی این خانه بهداشت روستایی بیش از یک میلیارد ریال هزینه کردند.

وی اضافه کرد: خانه بهداشت روستای کوسه‌کهریز مهاباد تحت پوشش مرکز جامع سلامت روستایی قم‌قعله قرار دارد و به جمعیت ۲ هزار و ۴۰۰ نفری این روستا خدمات بهداشتی شامل بهداشت محیط و حرفه‌ای، واکسیناسیون، مراقبت از مادران باردار و کودکان کمتر از هفت سال ارایه می‌دهد.  

وی با قدردانی از کمک‌های خیرین به بخش بهداشت و درمان اظهار کرد: خیرین این شهرستان در ایام شیوع کرونا کمک‌های بسیاری خوبی هم در حوزه درمان و هم در حوزه بهداشت و خرید دستگاه‌های مختلف و تجهیز بیمارستان موقت انجام دادند.

۲ خبر کوتاه از مهاباد

آیین افتتاح خانه بهداشت روستای کوسه‌کهریز مهاباد روز گذشته با حضور جمعی از مسوولان و خیرین این شهرستان برگزار شد.

هم اکنون مهاباد دارای یک بیمارستان با ۳۰۰ تخت فعال، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت است و یک بیمارستان جدید ۳۵۰ تختخوابی و یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی نیز در این شهرستان در حال ساخت است.

روابط عمومی فرمانداری مهاباد ۲ عنوان برتر استانی را کسب کرد

روابط عمومی فرمانداری مهاباد در ارزیابی روابط عمومی‌های آذربایجان غربی ۲ عنوان برتر در بخش اصول خبرنویسی و عکس را از آن خود کرد.

به گزارش اداره کل دفتر استاندار و امور روابط بین الملل استانداری آذربایجان غربی، طی ارزیابی روابط عمومی‌های استان، روابط عمومی فرمانداری مهاباد موفق به کسب رتبه دوم رعایت اصول خبرنویسی و رتبه سوم اصول عکس در بین ۱۹ فرمانداری این استان شد.

ارزیابی روابط عمومی فرمانداری‌های آذربایجان غربی با هدف صیانت از قدرت تعامل با افکار عمومی و تقویت توانمندی‌ها و تعمیق انجام وظایف اطلاع رسانی بر منبای شاخص‌های مختلف انجام شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha