ارتش آماده دفاع از کشور، انقلاب و مردم است

شیراز- ایرنا- هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس گفت: ارتش جمهوری اسلامی تحت فرمان رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، آماده دفاع از کیان کشور، مردم که چشم امیدشان به ارتش است و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عزیز رضایی، روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز، با اشاره به ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: بر همین اساس برنامه های جامع و متنوعی را با هدف معرفی ارتش از ابعاد مختلف فرهنگی، انقلابی، مکتبی و قرآنی به جامعه و مردم تدارک دیده شده است.

او ادامه داد: برای ارتش آنچه دارای اهمیت بسیار است امنیت مردم، کشور و نظام اسلامی است که ارتش بدون هیچ مرزبندی جناحی، حزبی و قومیتی در خدمت تمام اقشار جامعه خواهد بود.

تداوم برگزاری مسابقات قرآنی در ارتش
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس، با اشاره به تداوم برگزاری مسابقات قرآنی در ارتش گفت: یکی از مواردی که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در فارس از ابتدای تاسیس تاکنون با جدیت دنبال کرده برگزاری مسابقات قرآنی است.

حجت الاسلام رضایی افزود: طی سال های اخیر تاکنون نیز تعداد قابل توجهی از حافظان و قاریان قرآن به جامعه معرفی شده اند و در این زمینه وضعیت مطلوبی در استان حاکم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha