استاندار خراسان رضوی: احداث مسکن و ایجاد اشتغال اولویت‌ دولت سیزدهم است

مشهد -ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: احداث حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکن در این استان از چهار میلیون واحد مسکن وعده داده شده توسط دولت سیزدهم و همچنین اشتغالزایی، اکنون به عنوان مهمترین ماموریت و دغدغه اصلی در خراسان رضوی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه در آیین قرعه کشی واگذاری ۲ هزار و ۸۳۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تربت‌جام افزود: دولت سیزدهم برای حل مشکل معیشت مردم، موضوع اشتغال و مسکن را در اولویت خود قرار داده است.

وی ادامه داد: ایجاد مسکن با استفاده از ظرفیت حضور خود مردم در دست اقدام است و خودشان می‌توانند به خوبی همه کارها را پیش ببرند، در حالیکه ساخت مسکن توسط خود فرد، شیرینی مضاعفی دارد، با این حال سعی شده است تا با هماهنگی نهادهای ذیربط در تهیه مجوزها و پروانه آن شرایط ویژه و آسانی در نظر گرفته شود.

او گفت: امیدواریم مردم شهرستان تربت جام هم بتوانند در اولین زمان ممکن ساخت منازل خود را به پایان برسانند و شاهد سکونت آنها در منازل خود ساخته باشیم.

نظری با اشاره به اهمیت وحدت در شهرستان تربت جام افزود: مهمترین ویژگی مردم این منطقه وحدت بین اهل سنت و تشیع است و امیدواریم در ساخت مسکن نیز شاهد این وفاق و همدلی باشیم.

وی ادامه داد: حفظ نظام به فرموده امام راحل از واجبات است، در روزهای اخیر شاهد طمع دشمنان برای ایجاد اختلاف و درگیری در شهرهای تلفیقی بودیم که با بصیرت مردم مبتنی بر مسائل اعتقادی این توطئه نیز خنثی شد.

در پایان این مراسم تفاهمنامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری تربت جام به امضا رسید.

شهرستان مرزی تربت جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و با کشور افغانستان از شرق هم مرز است.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha