استاندار خراسان رضوی: ساز و کار دائمی مشارکت خیران در امور مختلف فراهم شود

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: باید ساز و کار دائمی، جدی و دقیقی برای حضور خیران اقتصادی در ارتباط با موضوعات مختلف از جمله دهه آخر صفر و یا حوادث غیرمترقبه ایجاد و از ظرفیت آنها استفاده شود.

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری شامگاه شنبه در آیین تجلیل از خیران اقتصادی دهه آخر ماه صفر افزود: اگر هماهنگ و هم‌افزا باشیم و با نگاه مشترک مبنایی، دینی و اعتقادی کار کنیم، خدا نیز برکات خود را نازل می‌کند که همین اتفاق در دهه آخر ماه صفر افتاد و با استفاده از همه ظرفیت های مردمی و ملی با وجود جمعیت میلیونی زائران مشکلی پیش نیامد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراضات اخیر گفت: نسل جوان و نوجوان امروز، نسل فضای مجازی است و دشمن نیز در این فضا به راحتی بر احساسات آن ها سوار و این مشکلات ایجاد می‌شود که باید با این نسل گفت وگو کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در این نظام و کشور و اجتماع هر کسی به اندازه‌ای که مسئولیت دارد باید پاسخگو باشد، افزود: در کنار هم می‌توانیم مسوولیت ها را به بهترین نحو انجام دهیم.

نظری همچنین درباره نهضت ملی مسکن اظهار داشت: در مجموعه های تولیدی که تعداد کارگران آنها زیاد است، کارفرمایان همکاری کنند و در این نهضت ملی برای کارگران و با مشارکت آنها خانه بسازند.

طبق آمار رسمی، بیش از ۶ میلیون زائر در دهه آخر ماه صفر امسال به مشهد مشرف شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha