نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی در مشهد آغاز به کار کرد

مشهد- ایرنا- هفدمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، تجهیزات کلنیک، بیمارستانی و صنایع وابسته امروز سه شنبه در نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاح هفدمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی در مشهد، روح الله مزینایی مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو حضور داشت.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با حضور ۱۷ شرکت از این استان و ۵۱ شرکت از استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، یزد، اصفهان و تبریز گشایش یافت.

علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه تولیدکنندگان، تجهیزات پزشکی، شرکت های وارد کننده و پخش تجهیزات بیمارستانی است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی و ایجاد فرصت مناسب برای پژوهشگران، متخصصان و تولیدکنندگان داخلی و بین المللی در این حوزه است.

جلوه خاطر نشان کرد: هفدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و صنایع وابسته در پنج هزار مترمربع نمایشگاهی در سالن مفاخر این مجموعه برپا شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۹ مهرماه در کنار نمایشگاه صنایع هتلداری طی ساعات ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاه بین الملل مشهد دایر است و پیش بینی می شود حدود ۲ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲ میلیون نفر بازدید کننده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha