۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 962
کد خبر: 84917321
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان جدید کرمان: انقلابی و بی‌رودربایستی فعالیت خواهم کرد

کرمان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تاکید کرد:قول می‌دهم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ۱۰۰ درصد انقلابی باشیم و عمل کنیم؛ البته نباید فراموش کرد به  فرمایش ایشان انقلابی‌گری تندروی نیست، بلکه عادلانه، خردمندانه، دقیق، دلسوزانه، منصفانه، قاطعانه و بدون رودربایستی عمل کردن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی بخشی روز چهارشنبه در آیین معارفه خود و تکریم دادخدا سالاری دادستان پیشین کرمان که هشت سال در این مسئولیت فعالیت داشته افزود: حمایت از شان، اقتدار و جایگاه همکاران قضایی، اداری و ضابطان دستگاه قضا  از اولویت‌های  مدعی العموم خواهد بود؛ همچنین حفظ نظم و امنیت مردم و این نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است، خط قرمز ماست.

وی اضافه کرد: قوه قضاییه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه محوری که در پیش گرفته کار را برای تمامی قضات بویژه دادستان‌ها تسهیل می کند زیرا  راه، مسیر و هدف مشخص است.

بخشی افزود: از مهمترین مواردی که مدنظر است جلب رضایت مردم و مردمی بودن است که مد نظر حقیر و همکارانم در دادسرای استان کرمان خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ادامه داد: با همکاری همکاران خدوم، پاکدست و پُرتلاش مجموعه قضایی استان کرمان، نهادهای نظارتی، سازمان بازرسی و امنیتی، وزارت اطلاعات، فراجا، سازمان اطلاعات سپاه و شورای تامین، برخورد قاطع با مفسدان را مثل گذشته در برنامه کاری خود داریم. 

وی با اشاره به برنامه‌های مجموعه دادستانی و اینکه حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان جزو برنامه‌های پیش رو است گفت: استان کرمان در بسیاری از شاخص‌ها در رتبه‌های برتر کشور و حتی دنیا قرار دارد؛ در تولید خرما، پسته، مرکبات، گردو، معادن سنگ آهن، طلا، مس و  تولید خودرو قطب کشور است اما از دید حقوق عامه اگر بخواهیم نگاه کنیم، می‌بینیم از لحاظ رتبه کسب و کار این استان رتبه ۳۰ یا ۳۱ کشور را به خود اختصاص داده.

بخشی ادامه داد: این موضوع چندین سال است که حقیر را رنج می‌دهد و همیشه در این فکر بودم اگر خدا توانی داد و  و توانستم در این زمینه اقدامی انجام دهم و ورود کنم.

دادستان کرمان افزود: با همت نمایندگان، استاندار، امام جمعه و سایر مسئولان استان می‌توانیم دست به دست هم می دهیم تا رتبه اشتغال این استان را در این مقطع زمانی مهم ارتقا دهیم.

به گزارش ایرنا این مراسم با حضور دادستان کل کشور برگزار و از خدمات سالاری دادستان پیشین که به عنوان معاون ریاست کل دادگستری استان کرمان منصوب شده اند تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha