فرمانده سپاه شهدا: مطالبات نباید مخرج مشترکی با اهداف دشمنان داشته باشد

مهاباد - ایرنا - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: مطالبه گری حق مردم است اما مطالبات نباید مخرج مشترکی با اهداف دشمنان داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد افزود: در نظام جمهوری اسلامی مردم طبق قانون حق دارند درخواست های خود را آزادانه بیان کنند اما این درخواست نباید به کام دشمنان و در راستای اهداف آنها باشد.

وی اضافه کرد: مسوولان نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم جایگاه پیدا کردند و مردم‌داری و رسیدگی به مشکلات آنها باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش بازار تحولات اجتماعی و اقتصادی گفت: بازاریان ناموس اقتصاد کشور هستند و در طول دوران‌های مختلف و در تمام تحولات نقش مهمی در حرکت چرخ‌های اقتصادی کشور ایفا کرده‌اند.

فرمانده سپاه شهدا: مطالبات نباید مخرج مشترکی با اهداف دشمنان داشته باشد

وی اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی نیز بازاریان پایه اصلی تامین مواد لازم برای جبهه‌های نبرد بود و بازاریان در دوران قبل از انقلاب، حین انقلاب و پس از انقلاب پشتیبان امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند و این انقلاب با حمایت بازاریان شکل گرفت و قدرت پیدا کرد.

سردار شهسواری با اشاره به سفر رییس جمهوری به شهرستان مهاباد گفت: در حالیکه برخی‌ها نظر به عدم انجام این سفر داشتند، اما رییس جمهور با حضور در مهاباد پیام مهم وجود امنیت و اقتدار از این نقطه به تمام جهان مخابره کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تاکید کرد: مردم مهاباد نیز مانند همیشه با خونگرمی و مهربانانه از رییس جمهور و هیات همراه استقبال و میزبانی کردند و هیات دولت را بی نظیر بدرقه کرند تا در تاریخ این مرز و بوم به یادگار بماند.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان در زمینه نا امن جلوه دادن مهاباد افزود: این شهرستان به مانند گوهر گرانبهایی است که دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته نقشه‌های شومی برای نامن جلوه دادن آن طراحی کرده ولی همواره با شکست مواجه شدند و در آینده نیز از دشمنی با مردم این دیار کوتاهی نخواهند کرد اما هرگز حریف مردم با اصالت، فرهنگ دوست و نخبه‌پرور مهاباد نخواهند شد.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یادآور شد: استکبار جهانی دست از دشمنی با مردم ایران بر نمی‌دارد چون این مردم دینداری و گام در راستای اهداف اسلام را سرلوحه کار خود قرار دادند و تفکرات پوچ و مادی گرایانه آنان را زیر سوال بردند.

امام جمعه مهاباد: حمله به مقدسات خط قرمز مردم ایران است

امام جمعه مهاباد نیز در این شورا گفت: مطالبه و اعتراض حق هر ملتی است اما اغتشاشگران به مقدسات مردم از جمله قرآن کریم، مساجد، پرچم جمهوری اسلامی بی حرمتی کردند در حالیکه حمله به مقدسات خط قرمز مردم ایران است.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: دشمنان در ناآرامی‌های اخیر نیروهای پلیس را که مسوول برقراری امنیت و آرامش جامعه هستند، در مقابل مردم قرار دادند تا نقشه شومی که برای کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق کشیده بودند در ایران هم پیاده کنند.

وی اضافه کرد: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی به خوبی دست شوم دشمنان را خوانده و در دامی که برای آنان پهن شده بود نیفتاده و در این آزمون هم سربلند و پیروز شدند.

امام جمعه مهاباد از خویشتنداری مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مهاباد در مقابله با اغتشاشگران قدردانی کرد و گفت: این مساله باعث شد که صفوف مردم و افراد وابسته متمایز شود و کمترین زیانی به اموال عمومی و خصوصی وارد شود.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در کشور ما متولی ندارد، اظهار کرد: فضای مجازی باید ساماندهی شود و همانند جنگ سخت، فرماندهانی برای جبهه فضای مجازی انتخاب و بکارگیری شوند.

فرماندار مهاباد هم گفت: در تحولات و ناآرامی‌های اخیر واکنش بازار این شهر در عدم پاسخگویی به دشمنان قابل تقدیر بود و این امر نشان می‌دهد بازاریان مهاباد دارای بصیرت و آگاهی کافی و آشنا به مسایل روز هستند.

امیر قادری ادامه داد: با توجه به تاریخ و قدمت بازار مهاباد و مردم فرهنگ دوست این شهر، انتظار از بازاریان بیشتر در حفظ آرامش است در واقع بازار قلب تپنده هر جامعه به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: مهاباد با داشتن چندین بازارچه و بازار البسه مستمل تاناکوارا در روزهای پایانی هفته میزبان شمار زیادی از مسافران و گردشگران از شهرهای دور و نزدیک است و این ویژگی مهم و گردشگرپذیر بودن، بازار مهاباد را با سایر شهرهای متفاوت کرده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha