بهره برداری از ۲ فضای آموزشی در مناطق سخت گذر الیگودرز

خرم آباد- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: از مجموع چهار طرح آموزشی مشارکتی بنیاد علوی امروز (چهارشنبه) ۲ طرح در مناطق سخت گذر الیگودرز بهره برداری شد.

یونس بهاروند ایران نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: چهار طرح آموزشی در مناطق محروم سخت گذر این استان با مشارکت بنیاد علوی و با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان  در سطح استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه  از مجموع این طرح ها امروز(چهارشنبه) ۲ واحد آموزشی ۲ و ۶ کلاسه در روستاهای ززم و فیروز آباد شهرستان الیگودرز به بهره برداری رسید، اظهار داشت: همچنین ۲ طرح آموزشی ۶ کلاسه در منطقه ززماهرو و  و روستای باقیم کلنگ زنی شد.

بهاروند با اشاره به جمع آوری مدارس کانکسی دارای بیش از ۱۰ دانش آموز در قالب طرح شهید پناهی ادامه داد: تلاش می شود تا ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲ مدارس کانکسی دارای بیش از ۱۰ دانش آموز در این استان جمع آوری شوند.

 وی اظهار داشت: ۴۷ کلاس درس در قالب ۱۷ مدرسه طی ۶ ماهه نخست امسال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه عملیات اجرایی ۷۱۶ کلاس درس در قالب ۱۳۸ فضای آموزشی این استان در حال انجام است بیان کرد: فضاهای آموزشی در حال احداث استان از مدارس یک تا ۱۲ کلاسه هستند که از این مجموع ۵۹ مدرسه دولتی، ۳۵ مدرسه مشارکتی  و ۴۴ مدرسه نیز خیرساز است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: تعهدات خیرین مدرسه ساز استان در سال ۱۴۰۰ حدود  ۱۲۷ میلیارد تومان بوده که تقریبا محقق شده و تعهدات سال ۱۴۰۱ نیز در حال انجام و برخی تفاهم نامه‌ها نیز منعقد شده است.

۳۶۰ زهار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه این استان تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha