۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84918310
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امسال ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در بجنورد تحویل متقاضیان می‌شود

بجنورد- ایرنا- فرماندار بجنورد گفت: ۲۰۰ واحد مسکونی در مرکز خراسان شمالی تا پایان امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل می شود.

محمد باقر باقرپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یکهزار و ۱۲۰ واحد مسکونی با زیربنای ۸۸ هزار و ۳۲۵ مترمربع در راستای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بجنورد در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن در فاصله ۲.۸ کیلومتری شهر بجنورد واقع شده است و در مجموع این طرح ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار بجنورد افزود: با بررسی و برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری ۲۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

بر اساس اعلام راه و شهرسازی خراسان شمالی خراسان شمالی در افق سال ۱۴۰۵، این استان ۱۸ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی کمبود دارد که با احتساب نرخ واحدهای فرسوده و ناپایدار و ازدواج، شرایط حاد و بحرانی نیز خواهد شد.  

پیشتر مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی اعلام کرده بود که تاکنون ۹ هزار و ۴۹۰ نفر در سامانه مربوطه به نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که پرونده سه هزار و ۹۰۱ نفر منجر به انعقاد قرارداد با شعب بانک مسکن استان شد که ارزش این قراردها ۱۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال گزارش شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha