۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85389501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی دانشگاهیان خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد- ایرنا- عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی دانشگاهیان خراسان شمالی امروز( شنبه) با حضور مسولان استانی در محل دانشگاه بجنورد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان شمالی در آیین کلنگ زنی این طرح اظهار کرد: سهم خراسان شمالی از ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان و نخبگان، یکهزار واحد مسکونی است که در فاز نخست عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد از آن آغاز شد.

محمدرضا حسین نژاد افزود: فاز دوم این طرح نیز در استان به زودی آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان، زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن را تامین کنند، گفت: تعداد واحدهای مسکونی در حال ساخت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی، ۲۵ هزار ۷۳۱ واحد است که ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی در قالب طرح‌های انبوه سازان، خود مالکی، بافت فرسوده. مسکن شهری و بنیاد مسکن روستایی در حال ساخت است.

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی به طور میانگین ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تعدادی از این طرح ها امسال به بهره برداری می رسند.

حدود ۳۵ هزار دانشجو در ۳۹ مرکز آموزش عالی دولتی، نیمه دولتی، آزاد و مووسسات آموزش عالی خراسان شمالی تحصیل می کنند که بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر استاد عضو هیات علمی و حق التدریس نیز آموزش دانشجویان استان را بر عهده دارند.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمال شرق کشور واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha