۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84918413
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: چهار هزار متقاضی مسکن ملی در استان تعیین تکلیف شدند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: تاکنون زمین برای چهار هزار نفر از مجموع هفت‌ هزار نفری که واریز وجه داشته‌اند جانمایی شده است و مابقی افراد نیز، ظرف هفته آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای مسکن استان همدان اظهار داشت: با توافق‌های صورت گرفته، ۳۰۰ هکتار زمین در همدان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه صدور پروانه برای متقاضیان، با یک مبلغ ثابت تعیین تکلیف شده است تا هزینه ساخت و ساز برای آن‌ها کاهش پیدا کند تصریح کرد: پس از نهایی شدن زمین‌ها، تعیین تکلیف ۱۵ هزار واحد مسکونی در همدان در دستور کار قرار دارد.

استاندار همدان با اشاه به اینکه در این جلسه زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان مورد بررسی قرار گرفت اظهار داشت: زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در برخی از شهرها، به صورت نهایی تعیین تکلیف شده و برخی دیگر نیز در حال عقد قرارداد است.

قاسمی فرزاد افزود: نگاه ما این است در اکثر شهرها، تا جایی که امکان دارد، قطعات زمین را به متقاضیان واگذار کنیم تا با تسهیلات تعیین شده آن را بسازند.

وی تصریح کرد: با تاسی از رییس جمهور و سیاست‌های کلی دولت سیزدهم، هدف ما در تامین مسکن، همراهی و کمک موثر به مردم است.

۱۲۱ هزار نفر در استان همدان به عنوان متقاضی طرح نهضت ملی مسکن، از ابتدای بازگشایی سامانه ثبت نام وزارت راه و شهرسازی نام‌نویسی کرده‌اند که نزدیک به ۹۰ هزار متقاضی واجد شرایط شناخته شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha