۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84919074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت: اغتشاشگران ؛ مجریان اهداف بیگانگان هستند

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: اغتشاشگران در اغتشاشات اخیر هیچ هدفی را دنبال نمی کنند. چون عوامل بیگانه عامل این اغتشاشات هستند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در این اغتشاشات کارهای انجام شده که برخلاف دین، اسلام و عقاید مردم است چون اغتشاشگران هیچ هدفی ندارند و تنها قصد آنان برهم زدن نظم جامعه است.

وی افزود: اغتشاگران با آتش زدن مساجد و قرآن، خود را به دروغ انقلابی معرفی می‌کنند در حالی که منافقان، عوامل استکبار جهانی، صهیونیستها و رسانه های معاند حامیان آنان هستند و هدفشان زدن ضربه اساسی به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: نمود طرح هزار ضربه چاقو که از سوی عوامل صهیونیستی بر علیه ملت و کشور ایران اعلام شده را در اغتشاشات اخیر شاهدیم و خرابکاری های امنیتی، حملات سایبری و همه این اقدامات برای وارد کردن ضربه به کشور و ملت ماست اما نمی دانند که بااین توطئه هم نمی توانند باعث دلسردی مردم و دولت ما شوند.

وی ادامه داد: با  گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ما هر روز قدرتمندتر می شویم که این امر در تاریخ دنیا سابقه ندارد انقلابی به اندازه انقلاب ما در جهان بدرخشد و این درخشش و قدرت، برای قدرتهای سلطه جو قابل پذیرش نیست.

با هیچ کشوری قصد جنگ نداریم

امام جمعه رشت در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد: امروز سلطه گران استکباری و صهیونیستی اعلام می‌کنند که هرکس به کشورهای اسلامی لطمه بزند از آن حمایت می‌کنیم اما ما با هر حرکتی که امت اسلامی را تهدید کند، مقابله خواهیم کرد.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: ما با هیچ کشوری،  حتی با ملت آمریکا و ادیان الهی جنگ نداریم و در کنار یکدیگر زندگی می کنیم اما با قلدرهای جهانی که قصد اذیت و آزار ملت سلحشور و انقلابی ما را دارند، می‌جنگیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت کنونی نیز که یک دولت مردمی در ایران است برخلاف اکثر دولتهای گذشته (به جز دولت شهید رجایی و مقام معظم رهبری) گرایشی به سمت سلطه‌گران و زورگویان جهانی ندارد و از روز اول نیز آیت االله رئیسی اعلام کرد که به هیچ کشوری متکی نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: هم اینک نیز جوانان ما روز به روز نوآوری‌های شگرفی را در عرصه های مختلف علمی و سایر موارد ایجاد می‌کنند و شاهدیم که در بخش کشاروزی نیز اتفاقات شگرف در حال رقم خوردن است و ضایعات کشاروزی ما کم شده و با توجه به نبوغ جوانان امروزی در آینده نزدیک نیازی به سموم کشاروزی نخواهیم داشت.

امام جمعه رشت در خاتمه گفت: امروز با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت مردمی و نبوغ جوانان ما، ایران اسلامی امروز صدها برابر قدرتمندتر از گذشته است و هم اینک در ردیف قدرتهای بزرگ جهان قرار داریم.

  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha