رویکرد اصلی رسانه ها تزریق رفتار مومنانه و صادقانه در جامعه باشد

کرج – ایرنا – رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: یکی از رویکردهای اصلی رسانه ها در نظام جمهوری اسلامی بایستی تزریق رفتار مومنانه و صادقانه برای آرامش جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدرضا موسوی زاده روز یکشنبه در دیدار با کارکنان و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز استان البرز افزود: بسیج رسانه با گسترش فعالیت‌های خود رقیب هیچ رسانه‌ای نیست، بلکه به دنبال تحقق گفتمان انقلاب اسلامی است و این مهم چهارچوب فعالیت این سازمان است.

وی اظهار داشت: بسیج رسانه علاقمند به سازمان دهی رسانه ها و جریان سازی خبری برای اثرگذاری در این بخش است که با تشکیل جبهه واحد رسانه ای به دنبال مطالبه گری همراه با اخلاق است تا بر همین اساس اخلاق رسانه ای تقویت شود.

وی در ادامه به شرایط کنونی جامعه اشاره کرد و گفت: این جنگ یک جنگ رسانه ای است که در این عرصه ما به عنوان ، قرارگاه جبهه واحد رسانه ای متشکل از نیروهای انقلابی نباید این میدان را خالی کنیم و مسوولان نیز در چنین شرایطی بایستی ملاحظات کارکردی خود را کاهش داده و به صورت عملیاتی تر در این حوزه پای کار باشند.

موسوی زاده افزود: رسانه ها در چنین شرایطی مراقب باشند تا محتوا و اخباری تولید نکنند که خوراک خبری برای دشمن و رسانه های بیگانه باشد و دقت لازم را رسانه ها در بحث محتواهای قابل انتشار و خبری داشته باشند.

وی همچنین به تیترها و محتواهای خبری بعضی از رسانه های استان اشاره و اظهار داشت: در این میان برخی رسانه ها تعمدی یا غیرتعمدی تیترهایی برای محتواهای خبری خود تولید می کنند که باعث تشویش اذهان عمومی می شود که باید مراقبت لازم را در این خصوص داشته باشند.

موسوی زاده در ادامه با اهدا لوح تقدیر از خبرنگاران ایرنا مرکز البرز قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha