پنج میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان ناباروری جهاددانشگاهی همدان تصویب شد

همدان- ایرنا- معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان گفت: در سفر رییس ستاد اجرایی فرمان امام به این استان پرداخت پنج میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان ناباوری جهاد دانشگاهی همدان تصویب شد.

علی چهاردولی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآوری کرد: با توجه به اهمیت فرزندآوری و جوانی جمعیت  ستاد اجرایی فرمان امام به این موضوع ورود کرده است و سال گذشته ۲.۵ میلیارد تومان به این حوزه اختصاص یافت و امسال نیز با پرداخت پنج میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی موافقت شد.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام همچنین در زمینه ساخت مدارس فرسوده اقدامات مناسبی انجام داده است و تاکنون ۴۰۴ کلاس درس در قالب ۷۹ مدرسه با هزینه کرد ۵۴ میلیارد تومان احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه در مقاطع مختلف پویش هایی از سوی این ستاد برگزار می شود اظهار داشت: کمک های مومنانه از زمان شیوع کرونا در اولویت این ستاد قرار گرفت و در این مدت زمان ۳۸۰ هزار بسته معیشتی به ارزش حدود ۵۳ میلیارد تومان توزیع شده است.

چهاردولی ادامه داد: پویش «لبخند احسان» در زمینه دندان پزشکی در مناطق محروم، پویش «نسیم دلگرمی» در زمینه توزیع کولر و پنکه، پویش «مشق احسان» اول مهر با هدف توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار برگزار و مهر امسال ۶ هزار و ۲۰۰ بسته نوشت افزار توزیع شده است.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان بیان کرد: پویش هایی با همکاری و نظارت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و همکاری ۳۳۰ گروه جهادی به صورت رایگان در استان انجام می شود.

چهاردولی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۰ سری جهیزیه هر سری به ارزش ۲۵ میلیون تومان به زوج ها اهدا شده است و این لوازم از تولیدات داخلی تامین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha