۱۴ سری جهیزیه به همت ستاد اجرایی فرمان امام به نوعروسان همدانی اهدا شد

همدان - ایرنا - معاون مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان همدان گفت: ۱۴ سری جهیزیه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون تومان شامل لوازم خانگی اساسی و موردنیازبرای آغاز زندگی مشترک به همت این نهاد به نوعروسان در مناطق روستایی و محروم شهری استان اهدا شد.

علی چهاردولی روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته جهیزیه توزیع شده به نوعروسان شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، ماشین لباسشویی، جارو برقی، یک دست قابلمه و همچنین یک سری ظروف آشپزخانه است.

وی اظهار داشت: هر کدام از بسته های جهیزیه توزیع شده ۳۵ میلیون تومان ارزش دارد که با هزینه ستاد اجرایی فرمان امام خمینین(ره) تهیه و با مشارکت گروه های جهادی  در مناطق محروم و روستایی استان همدان توزیع شده است.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان همدان با اشاره به اینکه این جهیزیه ها به زوج های جوانی که مهریه آغاز زندگی مشترکان کمتر از ۷۲ سکه بودند اهدا شده است، گفت: زوج های جوان دریافت کننده این جهیزیه ها زیر پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی قرار ندارند.

چهاردولی همچنین از اجرای هشتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان همزمان با دهه کرامت در استان همدان خبر داد و اظهار داشت: در همین ارتباط چهار هزار و ۹۰۰ بسته مواد غذایی نیز با کمک گروه های جهادی و  مراکز نیکوکاری در میان خانوارهای محروم استان توزیع شده است.

به گفته وی، ارزش بسته های غذایی توزیع شده حدود سه میلیارد تومان است که در مناطق کمتربرخوردار و حاشیه شهرها توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha