۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 84923890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفاهم نامه احداث ۲۰ زمین چمن مصنوعی در دزفول امضا شد

دزفول - ایرنا - آیین امضای تفاهم نامه احداث ۲۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان دزفول روز چهارشنبه در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به اهمیت ورزش برای سلامت و نشاط جامعه گفت: اعتیاد، افسردگی، خودکشی، نزاع دسته جمعی و اختلافات خانوادگی از نتایج بی‌توجهی به ورزش هستند.

سید احمد آوایی با بیان اینکه هزینه در حوزه ورزش و جوانان سرمایه گذاری است، افزود: سود این سرمایه گذاری، سلامت جامعه و نرفتن جوانان به سمت فساد و اعتیاد است.

وی برگزاری نشستی با رئیس بنیاد مستضعفان را یادآور شد و ادامه داد: این نهاد مجوز احداث ۲۰ زمین چمن مصنوعی را در دزفول داده است و از رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان خواستیم این کار را اجرایی کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اولویت احداث این زمین‌های چمن مصنوعی را مناطق محروم شهرستان دانست و بیان کرد: تفاهم نامه‌های احداث این چمن‌های مصنوعی تایید و تدوین شده‌اند.

وی افزود: بنیاد علوی زیر نظر بنیاد مستضعفان حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برای تامین ۲۰ رول چمن مصنوعی هزینه می‌کند ضمن اینکه اقدامات زیرسازی و فنس کشی زمین‌ها نیز به ارزش حدود ۲۰۰ میلیارد ریال توسط دهیاران، شهرداران و شوراها انجام می‌شود. 

آوایی ورزش را موتور محرکه جامعه دانست و گفت: متاسفانه در حوزه ورزش غفلت شده ولی تلاش بر این است تحرک بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: باید مانند زمان جنگ در آماده باش ۱۰۰ درصد باشیم و به صورت شبانه روزی و بدون خستگی به مردم خدمت کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول نیز در این آیین گفت: طی پیگیری‌های نماینده مردم دزفول در مجلس از بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی، ۲۰ نقطه شهرستان برای احداث چمن مصنوعی مشخص شد.

خادمعلی تهذیبی افزود: قرار است با مشارکت شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا زیرسازی این زمین‌ها انجام و چمن مصنوعی نصب شود.

وی ادامه داد: چمن مصنوعی در پنج نقطه شهر دزفول از جمله کوی طالقانی و مدرس و مابقی در شهرهای اقماری نظیر صفی آباد، شهر امام، چغامیش و روستاهایی نظیر فیروزآباد، آبید و گاومیش آباد نصب می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول اظهارداشت: نظارت مستمر و هفتگی در اجرای این طرح انجام می‌شود تا شهرداران، دهیاران و شوراها زیرسازی را انجام دهند و ما نیز وارد فاز اجرایی رول چمن مصنوعی شویم.

وی افزود: مدت زمان این پیمان ۶ ماه است و در این مدت زمان باید اقدامات لازم انجام شود تا بتوانیم جمع بندی لازم را داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha