۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84924132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار البرز: ۱۳ آبان فرصت تبیین فتنه استکبار است

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان در حوادث اخیر کشور گفت: ۱۳ آبان امسال فرصت تبیین فتنه استکبار است که با حضور آحاد مردم انقلابی ایران رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری  روز چهارشنبه در نشست هماهنگی مراسم ۱۳ آبان  افزود: به همت تمام دستگاههای اجرایی استان و مسوولان مراسم ۱۳ آبان امسال به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد. 
وی ادامه داد: نقطه عطف مبارزات مردم ایران در مقابله با استکبار و آمریکا، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان و دانشجویان پیرو خط امام، بود.
ولی پوری  با بیان اینکه مراسم یوم الله ۱۳ آبان فقط منحصر به حضور دانش‌آموزان نیست بلکه با حضور اقشار مختلف مردم و  مسوولان برگزار خواهد شد، افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم اندیشیده شده علیرغم مقارن شدن این روز با روز جمعه دانش آموزان عزیز به همراه خانواده های خود در این مراسم شرکت خواهند داشت.  
ولی پوری بیان داشت: طلاب، بسیج و جامعه ورزش در استان  با برنامه‌های تبیینی در آستانه ۱۳ آبان همت مضاعف داشته باشند. 
در نشست هماهنگی مراسم روز ۱۳آبان در استان البرز هر یک از دستگاه‌ها گزارشی از روند اجرای برنامه‌های خود را ارایه کردند و درباره برخی از برنامه‌های محوری، بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha