۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84930892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار البرز: رسانه ها برای مقابله با فتنه دشمنان بصیرت افزایی کنند

کرج – ایرنا – معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز با اشاره به حوادث و وقایع اخیر در کشور گفت: رسانه های جمعی باید برای خنثی سازی فتنه ها و آشوب های دشمنان در این شرایط خاص بصیرت افزایی کنند.

به گزارش ایرنا ،‌ مرتضی ولی پور روز چهارشنبه در شورای اطلاع رسانی استان البرز اظهارداشت: رسالت ‌هنرمندان، احزاب،‌ جریانات سیاسی، صاحبان قلم و دلسوزان نظام این است که برای مقابله با فتنه دشمان بیشتر پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر شاهد سمپاشی‌های رسانه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران بودیم، افزود: می بایست در مقابله با این اقدامات دشمن مقابله با مثل شود و با اجرای برنامه های مختلف،‌ ساختن مستند و سایر برنامه های فرهنگی و غیره کمک بگیریم.

ولی پور در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اظهار نظر هنرمندان و سلبریتی ها در وقایع اخیر کشور،‌ بیان داشت: برخی از هنرمندان که سر سفره جمهوری اسلامی بودند و با پول و پشتوانه اجتماعی مردم تقویت شدند در بزنگاهی که می بایست به مردم کمک کنند تا این جریانات فروکش کند ، همکاری نکردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز خاطرنشان کرد: اگر چه برخی هنرمندانی که این اقدامات را انجام دادند، پشیمان شدند اما دیگر سودی ندارد.

این مسئول  اظهارداشت: بابت تثبیت این نظام و حراست و حفاظت از تمامیت ارضی کشور،  مردم خون بهترین عزیزان خود را  تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی  بیان داشت: جوانانی که تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن قرار گرفتند و در اغتشاشات شرکت کردند قطعا به دامن جمهوری اسلامی برمی گردند و به اشتباه خود پی می برند.
ولی پوری با اشاره به روز بزرگداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز افزود: کسانی که دستی به قلم دارند بصیرت افزایی کنند و پیرامون  همستگی،  وحدت و امید به جامعه  اقدامات لازم را انجام دهند .

وی اظهار داشت: برای برگزاری آیین روز ۱۳ آبان  از شورای هماهنگی خواستیم برنامه های متعددی  از میدان توحید تا مصلی کرج برگزار کنند و از همه دستگاه های ذیربط انتظار می رود در این راستا کمک کنند.

وی ادامه داد: تا کنون نشست هایی متعددی پیرامون مباحث ۱۳ آبان و تبعید حضرت امام راحل (ره ) برگزار شده  و دستگاه های ذیربط استان ملزم شدند که برنامه های خود را ارائه دهند و کمک کنند تا اقشار مختلف جامعه  در صحنه حضور داشته باشند و مراسمی در شان مردم برگزار شود.

 ولی پوری تاکید کرد: انتظار می رود دانش آموزان و دانشجویان و سایر اقشار جامعه در راهپمایی ۱۳ آبان حضور داشته باشند و آیین گرامیداشت  این روز متفاوت از سال های گذشته برگزار شود و رسانه ها این حضور در صحنه را با اطلاع رسانی به موقع و مناسب تقویت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز با اشاره به فوت مهسا امینی افزود: این حادثه همه مردم را متاثر کرد  و مقام معظم رهبری با کلام شیوا و زیبای خود فرمودند که فوت دختر جوان دل ما را سوزاند و هیچ کس دوست ندارد این اتفاقات پیش بیاید .

وی ادامه داد: افرادی که پیشنهاد و اعتراضی دارند می توانند به حق اعتراض کنند اما نه به شکلی که در سطح جامعه آشوب شود و تعرض به حقوق دیگران صورت بگیرد.

وی تاکید کرد:  

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز با  بیان اینکه هیچ یک از افراد در هیچ مقام و مسئولتی نباید به حقوق دیگران تجاوز کنند، اظهار داشت: با تدبیر و درایت که در بین مسوولان بود کمترین حوادث و اتفاقات در اغتشاشات اخیر در  استان رقم خورد.

این مسئول یادآور شد: از روزی که اغتشاشات در کشور صورت گرفت همه مردم احساس ناامنی و ناراحتی کردند و با حضور مردم، حماسه دیگری مانند حماسه ۹ دی خلق شد و کسانی که در داخل بودند متوجه اشتباه خود شدند و دشمنان خارجی هم عقب نشینی کردند.

وی تاکید کرد: گرچه اکنون سم پاشی دشمنان ادامه دارد، اما باید پاسخ کوبنده و دندان شکن در مقابل فتنه های آنان داشته باشیم  چرا که  دشمن هر روز تاکتیک ها را عوض می کنند.


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha